Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä odotellaan, että pääsee testaamaan tulevana perjantaina:) kp 31/28 menossa mutta tässä kierrossa luulen, että ovulaatio oli viikon myöhässä eli n. kp 19 tai 20 paikkeilla. Painontunnetta alavatsalla on nyt ollut viikon verran ja lisäksi nipistelyä ja turvotusta alavatsalla, lasillisesta skumppaa huono-olo ja seuraavana aamuna krapula:joyful: , vilunväristyksiä, väsymystä, itkuisuutta, aiempaa helpommin hengästymistä ylämäessä/rappusissa ja hetkellisiä huono-olokohtauksia sekä valkovuotoa tulee edelleen. Pelkään, että vaan kuvittelen kaikki nämä oudot oireet, mutta pian se selviää, hah! Meillä siis ei varsinaisesti yritetä lasta, mutta saa tulla, jos on tullakseen:happy:

Onkohan ihan normaalia jo tässä vaiheessa et rasituksesta tulee paineen tunne kohtuun..? Muistan et oli viimeksikin, mut en muista oliko vielä tässä vaiheessa. Oon nyt huomannu muutamana päivänä ku työntänyt rattaita ylämäkeen, et rasittaa. Ei kylläkään satu.

Mulla on koko alavatsa pullea ja turvonnut. :arghh: Oli kyllä viimeksikin jo heti plussasta lähtien. Näytän ihan siltä kun olisin jo ainakin viidennellä kuulla.

Mullaki tuntuu pientä painetta välillä. Ja turvotusta... ja huimaa myös jos tekee jtkn äkkinäistä.

Tänään on kans ollu ekaa kertaa se oire, kun nälkä iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja ruokaa on saatava HETI tai alkaa oksettaa.

Kertokaa jos teillä on kokemuksia niistä pahoinvointi rannekkeista. Ajattelin itse ostaa ne varmuuden vuoksi.
Mulla ainakin auttanu muuhun pahoinvointiin,kun olen painellut sitä pahoinvointipistettä kädestä. :)

Minttu, mulla on kans toi! Ja se saattaa tulla vaikka syömisestä ois ollu tunti..

Mulla on tänään ollu ilmeisesti kasvukipuja, sellasta menkkamaista jomotusta (tai ehkä vähän erilaista). Se tuntu oikeestaan samalta kun kasvukivut jalassa :hilarious: sit äsken alavatsassa, tossa melkein keskellä tuntu sellanen terävä vihlasu, ikään ku joku ois nykässy jollain koukulla sisältäpäin kohdusta :dead: ei ollu liian kova eikä liian ikävä tunne, mutta vähän hassu. Se tuli liikahtaessa, voisko tää olla niitä repäisykipuja?

Mulla on ollu nyt muutaman kerran hetkellinen kuvottava olo. Mä niin pelkään, että tulee taas yhtä karsee kuin oli viimeksi. Sillon oli monesti pahin olo syömisen JÄLKEEN, niin kituuttelin paljon tyhjällä vatsalla, joka sekään ei mikään hyvä olo ollu.

Muistin muuten just, että mulla oli tossa joitain päiviä ennen plussaa semmonen hassu nykäsyn tunne vähän navan alla. Onks muilla ollu semmosta? Muistan joskus lukeneeni, että se on monilla eka merkki raskaudesta, ilmeisesti jotain kiinnittymiseen liittyvää. Ja muistelen, että edellisissäkin raskauksissa ois moinen ollu.

Mulla tulee noista vitamiineista aina huono olo joten otan ne just ennen nukkumaanmenoa illalla. Juostessa on välillä tullut vähän etovaa oloa, en tiedä pitäiskö vauhteja sit alkaa jo vähän himmailee..

Täälä nyt tissit järkky kipeet. Tuntuu vähän samalta kun olis kauheesti pakkaantunutta maitoa. Ja vähän muuten tihkuukin maitoa. :D 7kk imetyksen lopettamisesta.

Muakin alkaa näköjään kuvottaa syödessä, joskin myös nälissään. Ei mitään kovin rajua pahoinvointia mut huonoa oloa kuitenkin. Ja rinnat pitää edelleen tiivistää urheiluliiveihin ettei heilu ja aiheuta kipua.

Mullakin ollut jonkun aikaa kuvotusta ruokia kohtaan. Aamulla yritin syödä niin puolet pystyin ja sit alkoi niin paljon kuvottaa että oli äkkiä pakko heittää roskiin ruuat ennen kuin laatta ois lentänyt..
Toinen mikä on tullut nyt tässä parin päivän aikana on kun istahdan esim sohvalle vähän reippaammin niin mahassa tuntuu tosi ikävältä, ihan kun sielä joku "hölsyis" :O onkohan toi normaalia..

Mulla on nyt alkanu se että iskee kamala nälkä yhtäkkiä vaikka ois just syöny...sit pakko saada äkkiä jotain mahaan. Ja kiva tää palelu, muut nauttii kesästä ja mä hytisen peiton alla :D

Täälä edelleen vatsa vähän sekaisin. Aamusta varsinki heti pitää juosta vessaan ku herää..

Hei, onko kellään imusolmukkeet turvonnut? Mulla turpos niskasta ja korvan takaa ja kävin lääkärissä sillon kun en tienny vielä olevani raskaana. Laajat verikokeet otettiin ja niissä oli kaikki ok ja söin antibioottikuurin mahd. infektioon. Vieläkin on korvan takaa imusolmuke arka ja turvonnut ja tänään neuvolatäti sanoi, että ei se mahdotonta ole raskauden takia, kun keho on kuitenkin puolustustilassa. Onko täällä muita?

Ärsyttävän hyvä olo, ku välillä tuntuu ettei raskaana oliskaa. Parin viikon päästä on varmasti oloja ihan liikaaki :)

Takaisin