Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis tää nälkä!!!! Yöllä tulee nälkä ja aamulla vasta onkin nälkä:p Mitä ihmettä illalla pitäisi syödä että saisi nukutuksi? En kyllä tällaista muista esikoisen alkuraskaudesta.

Koita syyä illalla jotaki lämmintä täyttävää ruokaa. Tai proteiinipitosta niin nälkä pysyy kauemmin pois. Esimerkiksi joku rahkasmoothie tai kaurapuuroa raejuustolla ja marjoilla, jos maistuu.

Rasvoittuuko kenelläkään muulla tukka tällai kun mulla? Kävin eilen illalla suhkussa ja pesin hyvin hiukset ja nyt oli pakko taas käyttää kuivashappoota että kehtaa lähteä talosta ulos. :nailbiting:

Mulla ei oo oireen oiretta.. tai on mulla turvotusta.. mut muuten on ihan normiolotila.

Mullakaan ei nyt oo kun pientä väsymystä, tosin eilen olin polttareissa eikä tullut montaa tuntia nukuttua. Mutta olin esikoisestakin tosi oireeton.

Mulla taasen hiukset pysyy puhtaampina :D ja nyt jo huomaa että karvotus kasvaa hitaanpaa :)

Miten tän pahoinvoinnin kanssa selviää töissä? Kotona lepääminenkin tuntuu raskaalta. Ja lempiasia, eli jääkaapilla käynti, ihan hirveetä. Asetin tuolin jääkaapin eteen, kun ei kestä edes leipää voidella pystyssä. :(
Millä perusteella tästä kirjotetaan sairauslomaa? Lukeeko siellä selvityksessä "RASKAUSPAHOINVOINTI"? En välttämättä tahtoisi vielä kertoa työnantajalle.. Pakko kai se on jos on pakko.

Onks kellään mitään tuntemuksia alapäässä?Mulla ei kipua mutta olen tietoinen esim kohdunsuun olemassaolosta.Kuulostaa tyhmältä kirjoittaa tähän näin [emoji1] Ja mietin onko mulla joku tulehdus kun tuntuu että pissaamisen jälkeen pyyhkiminen vähän kutisee.Mutta nyt se on loppunut. Kohdunsuuta välillä pistelee/vihloo.Ja tietty hirveä km:n pelko tulee siitä vaikkei varsinaista kipua ole.Mahaa ei ole koskenut.

Mulla vähän vihlo tonne alas ku oltiin tänään koko päivä liikkeellä. Tuli ihan viime loppuraskaus mieleen, että hiphurraa jos nää olot alkaa jo nyt :D samoin alaselkä tuli kipeeks ja mahaan menkkamaisia fiiliksiä.

Huono olo meinaa kans puskea vähän väliä.

Rasvoittuuko kenelläkään muulla tukka tällai kun mulla? Kävin eilen illalla suhkussa ja pesin hyvin hiukset ja nyt oli pakko taas käyttää kuivashappoota että kehtaa lähteä talosta ulos. :nailbiting:

Juu. E-pillerien kans hiusten pesuväli helposti 3-4pvä, riippuen paljonko käytin tököttejä, yleensä melko vähän. Nyt on 3pvä ja tuntuu et koht saa lisätä vielä... se 2pvä on niin sitova et yh!

Ja näkisitte mun naaman... myös yläselkä ja mikätääon rintojen yläpuolelta ja välistä ihan kauhees kunnos. :(

lähes oireeton (onneks vielä), niinku esikoisessa. Hiukset rasvottuu ja olo tuntuu turvonneelle/raskaalle varsinkin iltaisin ...pissattaa usein:smiley-bounce022

Mulla kans hiukset rasvottuu todella herkästi..
Ja alaselkä kipee :/ onkohan edes normaalia tässä vaiheessa..

argh! Mä kuolen tähän väsymykseen. Heräsin kymmeneltä --> Nukuin 12:30 eteenpäin 15:00 asti. Nyt oon yrittänyt vähän siivoilla ja olisin taas valmis nukkumaan... Tää vaan pahenee...

Mulla myös on hiukset nyt alkanu rasvottuu paljon nopeemmin ja iho alkanu kukkimaan, viimeks ollu tällaista joskus teininä. :D

5+2 ja ensimmäiset yökötykset ku paistoin lapselle munakasta. Tänään ei oikein oo maistunu muu ku jaffa, just tilasin mieheltä ruisleipää et saa jotain syötyä, nälkä on järkyttävä.

Mua on rupenut suoranaisesti jo ärsyttämään, kun tiedän että mulla on nälkä ja ruokaa tekee niin mieli syödä. Sitten kun sitä ruokaa syö, niin viiden suupalan jälkeen täys stoppi ja kuvotus :'(

Tää väsymys on murhaavaa... ja uhmaikäisen neidin tuittuilut tuntuu vievän aivan kaikki voimat. Paras varmaan käydä taas pikaisesti suihkussa ja sitten nukkumaan:sad001
Pelottaa että mulla alkaa jo tässä vaiheessa hiipimään se masennus kehiin, tai sitten tää on vaan väsymystä ja itkuherkkyyttä, en tiiä...
Esikoinen on alkanut ihan tosissaan uhmaamaan, ei usko yhtikäs mitään, ja pahinta on että on koko ajan lyömässä...:sad010

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Sanzuli! Meillä ei ole esikoisella vielä uhma alkanut, joten tuo on varmasti todella väsyttävää!

Itsellä ainakin tuntuu olevan tunteet hyvin pinnalla... Edellisenä iltana tirautin pari kyyneltä kun olin niin liikuttunut, että mies oli käynyt ostamassa minulle niin hyvää lauantaimakkaraa. :laughing021

Tsemppiä Sanzulille! I so feel you. Meidän tuo uhmis minä huudetaan toisillemme päivät pitkät. Odotan niin että kohta saa taas pariksi viikoksi viedä päiväkotiin. Tuntuu että tuo lapsi on yksi per**le :devil10 kun ei mitään usko. Voi kun tuo helpottaisi ennen seuraavan tuloa, muuten olen ihan pulassa. :BangHead

Meillä kans esikoinen uhmaa minkä kerkiää ja keksii kaikkia juttuja mistä vetää raivarit, esim tänään hoputin käymään pissalla ennen päikkäreitä ja neiti halus katsoa vielä yhden videon omasta tanssistaan. Lupasin, että saa katsoa, jos sitten heti sen jälkeen menee pissalle. Lupasi mennä. Video loppui ja muistutin vessassa käynnistä. Neiti oli jo puolimatkassa vessaan kun vetiki yhtäkkiä hirveet itkupotkuraivarit ja tuli takas mun luo huutaa, että en ois saanu sanoa uudestaan vessaan menosta, että kyllä hän ois menny muutenki. Ja sitä sitten raivottiin vartti ja neiti yritti käskee mua pyytää anteeksi tätä suurta vääryyttä... huoh.

Mut joo, oon onnellinen, ettei ainakaan vielä oo mitään jamalaa väsymystä, muuten vaan semmonen haluton olo tekee oikeestaan yhtään mitään. Sit tajusin tänään, että mulle iskee näköjään huono olo aika tarkalleen klo 17, kun nyt kolmatta päivää peräkkäin kävi niin. Jännä.

Takaisin