Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään aamulla töissä oli ekaa kertaa sellainen olo että kuinka ihmeessä tästä päivästä selviän, oksetti ja pyörrytti ja ihan totaalisen pökkyräinen olo. Mielenkiinnolla odotan mitä jatkossa seuraa:nailbiting:

Joo oonkin miettiny ranneketta, ootin vaan eka että alkaako näitä oloja tulemaan. Oon kuullu että ei auta jos on paha raskauspahoinvointi. Mutta täytyy kokeilla toimisko :)

Totaaliväsymys tullut näköjään nyt takas ja siis nimenomaan päivisin meinaa nukahtaa pystyyn. Harmi vaan ettei tuo 4v enää nuku päikkäreitä. Ois muutenki nyt kaikkee tekemistä kun pitäs siivota muuttosäkkejä ja valmistella ensviikkoisia synttäreitä. Ei vaa jaksais tehä mitään ja vois nukkuu vaikka koko päivän!

Hyvin oon tyytyväinen että itellä kesti järkyttävä väsymys vaan pari päivää toki vieläkin sitä on mutta pärjää kyllä ilman päikkäreitä :) aikaisemmissa raskauksissa nukahtelin pystyyn rv 10 saakka.. joko nyt olis toista sukupuolta :D

Tänään ihan kauhee väsymys iski..ja nenä tukossa..mulla muuten myös tota aamulla aikasin heräilyä, tänäänkin jo ennen kuutta :D

Mulla käytössä nuo rannekkeet. Apteekista hain. Vaikee sanoa vaikuttaako, mutta en kyllä uskalla ottaa pois :wink

Onko kellään ollut nokkosrokkoihottumaa? Kuumottaa ja polttaa koko kroppa ihan liekeissä :dead: eilen aamulla alkoi, tulee ja menee.. ekassa raskaudessa ei ollut mitään tallaista.

Toinen asia mitä olen pohtinut kun niin alussa on raskaus ja oireet ovat tosi voimakkaana tulleet jo heti vaikka siis kiinnittyminen on ollut joskus viime viikon loppupuolella oletan. Ja oireita on monia.
Tänään arviolta 3+5 (ovulaatio ollut ehkä 31.5/1.6/2.6)

Mulla oli nokkosihottumaa vissiin just ennen ku tää masuasukki on saanu alkunsa.. se on kyl kauheeta kutinaa eikä helpota millään. Meni kyl itellensä noin viikos ohi.
Mulla meinaa kans tulla aina oksennus ku pesee hampaita varsinki ku ihan takimmaisi harjaa [emoji53]

Onko kellään ollut nokkosrokkoihottumaa? Kuumottaa ja polttaa koko kroppa ihan liekeissä :dead: eilen aamulla alkoi, tulee ja menee.. ekassa raskaudessa ei ollut mitään tallaista.

Toinen asia mitä olen pohtinut kun niin alussa on raskaus ja oireet ovat tosi voimakkaana tulleet jo heti vaikka siis kiinnittyminen on ollut joskus viime viikon loppupuolella oletan. Ja oireita on monia.
Tänään arviolta 3+5 (ovulaatio ollut ehkä 31.5/1.6/2.6)

Eikö ollu jotain sellastaki ku raskausihottuma? Ootko sitä googlannut?

Mä oon kans ihmetellyt tätä et miten on jo tässä vaiheessa tällaset oireet... mulla tänään 3+4 vasta ja tarkka ovispäivä tiedossa.

Mä niin ootan että karvojen kasvu hidastuu! Varsinki ku just on kesä aluillaa. Viime raskaudessa ainakin hidastui tosi paljon. :)

Mulla iho kutisee ainakin suihkun jälkeen! Vaikka pesee vain hiukset shampoolla ja kropasta vain hikisimmät paikat pesuaineella, niin suihkun jälkeen on pakko rasvata koko kroppa. Muistin tämänkin oireen jo viime raskaudesta ja muistaakseni helpotti aika paljon ennen puoltaväliä. :)

Mulla ei oikeastaan oireita vieläkään, hieman rinnat herkistynyt, senkin tuntee vasta illalla, muuten ei mitään.

Mulla on käytännössä ihan oireetonta oloa. Tässä on kyllä ollut plussan jälkeen sellaista menkkamaista tuntemusta alavatsassa, vaikkei kipua niinkään. Lisäksi nännit on ehkä hiukan tavallista herkemmät. Tänään menossa rv 3+5 vasta ja toivottavasti jatkuisikin oireettomana :cat:

Onko kellään muulla ihan KAUHEE nälkä koko ajan?? Voisin syödä lähes tauotta. Ja vaikka hetken oliskin nälättä niin ihan varoittamatta se voi iskeä missä vain ja heti on saatava ruokaa, tai tulee tosi oksettava olo. Tätä on nyt ollut muutaman päivän, ei ihme, että turvottaa...

Joo... ihme ahminnat ollu tänään päällä. Toivottavasti ei joka päivä olis :S

Viime yönä heräsin ihan kamalaan vatsakipuun, kesti kymmenisen minuuttia ja loppui yhtä äkkiä kuin alkoikin. Säikäytti aika pahasti :pale

Takaisin