Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alavatsapistoja, pahoinvointia ja mielialan vaihtelua täällä jo nyt, vaikka menkat ei edes ole vielä myöhässä. Yritin karistaa esikoisen raskauskiloja karppaamalla, mutta se taitaa nyt saman tien jäädä, kun ei tee mieli syödä mitään muuta kuin leipää. Ajatuskin lounaaksi kaavailemastani kinkkumunakkaasta kuvottaa. Viime raskaudessa ne oli Skyrit ja smoothiet jotka sai saman tien väistyä ruokavaliosta. Makeanhimo oli aivan jäätävä ja jätkskiä meni päivittäin. Mun raskaudet on selvästi sitä mieltä, ettei mun tarvitse syödä terveellisesti. :rolleyes: Onneksi hedelmät sentään upposi viimeksi eikä ainakaan vielä ällötä nytkään. Pitää ostaa kaapit täyteen melonia ja mandariineja. :happy:

Täälläkään ei viel menkat oo edes myöhässä, mut pahoinvointia ja väsymystä on jo. Oksentaa ei oo viel onneks tarvinnu, mut tällä menolla varmaan kohta jo täytyy.. :/ alavatsalla kans painon tunnetta ja välillä menkkamaisia kipuja ja nännit on kipeet. Samat oireet kun viimeksikin plussatessa :)

Mulla kans alkanut kahvi tökkimään pahasti...koitan kuitenkin töissä juoda edes vähän ja vaivihkaa jättää loput kuppiin ettei heräisi epäilyksiä:smiley-angelic006

Mulla taas viime raskaudessa tuli hirvee himo kahviin vaikka en normaalisti juo. Nyt kans.. oli pakko käydä ostaa kofeiinitonta kahvia :D

Poltteleva ihottuma käsivarsissa, kasvoissa ja mahassa, eilen kutitti sisäreisiä ja nyt ne on ihan täynnä pieniä mustelmia. Jotain pientä jomotusta ja pistelyä mahassa, mut vielä onneks tosi hyvä olo ku ei oo pahoinvoinnit iskeny. Eilen väsytti niin paljon et pikku kakkosen aikana piti ottaa pienet unet :D

Tänään vähän pientä kuvotusta ollut ja väsymystä. Onneksi esikoinen nukkuu vielä päikkärit, niin itekin saa halutessaan. :sleep011

Täällä kans yks yöuneton! Päivällä kyllä nukuttais, mut hankalampi torkkua kun noi kaks vahdittavaa. Tai jos laitan piirrettyjä tulemaan ja käperryn vaan sohvannurkkaan... Mieli tekis :grin

Mä oon heränny nyt parina aamuna toooosi aikasin, eikä väsytä yhtään, mut sit illat menee ihan koomassa. Normaalisti se on just toisin päin.

Mulla on aivan järkyttävä olo iltaisin ja aamuisin. Jos satun heräämään yöllä niin huonoillen silloinkin. En muista että missään raskaudessa oisin voinu näin pahoinvoivasti. Vihaan oksentamista. En ole oksentanut mutta pidättelen aina viimeiseen asti. Tosin voisi oloa välillä oksentaminen helpottaa.

Mä nukuin viimeyönä sellaset 5,5h.. ei oo yhtään hyvä kun pyörii sängyssä 04-06 asti, oon päivisin ihan koomassa kun en saa nukuttua :sad001 mulla on vielä muutenki nukkumisen kanssa ollu ongelmia, kun kerran oli väärät lääkkeet ja ne väsytti niin sen jälkeen ku ne lopetin ni ei oo unta saanu ilman melatoniinia, ja nyt ei voi sitäkään käyttää..

Kyllä täälä vaan pahoinvointi iltaakohen taas voimistuu.. Äh mä niin toivon etten joudu sänkypotilaaksi :/

Krapulainen olo, aamupäivisin ennen lounasta etovaa oloa, kova väsymys aaltoilee, vatsaa juilii, rinnat koko ajan enemmän arat. Suuta kuivaa :D Km 4/2017, jossa hyvinkin samanlaisia oloja. En osannut arvata raskautta, hieman epäilin kun nivusia viilteli eikä niin tunnu tekevän ennen menkkoja. Lähes kovaa pahoinvointia, jotta tämä raskaus kestäisi. Edellisessä oireet katosi hiljalleen...

Kyllä täälä vaan pahoinvointi iltaakohen taas voimistuu.. Äh mä niin toivon etten joudu sänkypotilaaksi :/

Ootko kokeillu rannekkeita? Mulla ne pelasti viimeks aika paljon ja nytki ollu pari päivää kädessä. Huomaa et alkaa taas oksettaa ku otin ne pois suihkun ajaks.. :/ tsemppiä!

Täällä alkaa neljän päivän oksentamisen jälkeen näkyä valoa tunnelissa :wink ! On tää ollu hirveetä. Tunnin päästä on varhaisultra, pakko oli varata että tietää että tuolla masussa on joku :)

mulla ei oo ollu nyt mitään oireita.. muutakun toi unettomuus. mietityttää vaan että onkohan kaikki kuitenkaan hyvin :-| ei ees mahassa oo mitään pistelyä tai repäsykipuja yms... tunnen kyllä itteni erittäin turvonneeks...

Kuulostaa ihan normaalilta Pienitimantti, vaikken mikään expertti oo. Oireet voi vaihdella ja unettomuus oli mullaki viimeks oire. Ja turvotus :D Mitkä viikot sulla nyt?

Kuulostaa ihan normaalilta Pienitimantti, vaikken mikään expertti oo. Oireet voi vaihdella ja unettomuus oli mullaki viimeks oire. Ja turvotus :D Mitkä viikot sulla nyt?

5+1. ja nii ehkä niitä oireita kerkee tulla jos on tullakseen :-D

Takaisin