Newbie2 mulla tuntu yhes vaihees joka aamu vasemmalla puolella repäsykipu. Nyt ei ollu ollenkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keskellä ja molemmilla puolilla alvatsaa tuntuu.Hei te jotka tunnette niitä repäisykipuja nii missä ne teillä tuntuu. Täälä tuntuu molemmin puolin vatsaa
Mulla repäisykivut tulleet just tollaisissa äkillisissä jutuissa. Esim. tuolilta noustessa, sängyssä asentoa vaihtaessa tms. Joskus kestää ihan sekunnin, joskus muutaman sekunnin niin, että pitää ihan hetkeks jäädä hengittelmään paikalleen, kun tuntuu niin ikävältä.Onkohan se sitä repäisykipua, että mua vihlaisi aika äkäisesti alavatsan vasemmalle puolelle aivastaessa? Tänään nimittäin tuntui ekaa kertaa tuollainen mun omaan "toimintaan" liittyvä kipu, aiemmin tuntemukset ovat tulleet ja menneet mun mielestä ihan satunnaisesti. Ei se kauhean kovaa kipua ollut tai kestänyt kuin ehkä noin 5 sekuntia, mutta on vaan mietityttänyt mitä ne monien mainitsemat repäisykivut sitten oikein käytännössä ovat.