Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lievä kuvotus palannut.. (Jeee ) :D :D
Rinnat ei ole enään niin arat, mutta kokoa on kasvanut. Yöllä nukun kuin tukki ja unia voisin jatkaa vaikka puoleen päivään, mutta koska lapset, se ei ole mahdollista.. :rolleyes:
Tänään 5+4

Täälä tuo unen laatu heittelee välillä nukun hyvin ja välillä en yhtään. Ottaa päähän jo nyt muistaapa mitä on edessäpäin. Toki se huonosti nukkuminen on siedettävämpää kun se pieni on maailmassa :D

Mullakin alkaneet uniongelmat. Eilen sängyssä liikkuessani sattui myös tosi paljon vasemmalle alavatsaan. Ensin panikoiduin, mutta samaa kipua tuli toiselle puolelle aivastaessa. Ehkä vaan repäisykipuja, joita aiemmin en oo tuntenut tai ainakaan huomannut. :)

Täällä kans on menty aika vähillä unilla tää viikko. Johtuu myös osittain siitä että esikoinen on nukkunu tosi huonosti, mut jostain syystä itellä on vaikee nukkua sillon ku pystyis :sad001

Täällä on pahoinvointi alkanut, taas. Eihän sitä esikoisen odotuksessa kestänyt kuin 9 kk, hehheh.. Kuvotus alkoi jo ennen plussaa ja siitä vähän arvasinkin, että nyt on tainnut tärpätä. Pari kertaa on pitänyt jo juosta vessaan, mutta muutoin on pelkkää kuvotusta 24/7. :dead: Innolla odotan, että miten jaksaa töissä kesäloman jälkeen kun nytkin jo väsyttää koko ajan ja pahoinvointi vaan lisääntyy, jos ei saa kunnolla levättyä. Esikoisen imetys myös sattuu, joten taaperon tissiltä vieroittaminen on saanut nyt vähän vauhtia.

Täällä kans huonoa oloa poden. Eilinen ja tää päivä on ollu kauheita. Koko ajan huono olo ja kuvottaa kaikki. Vois melkeen halailla pönttöä muttei mitään tule.. Repäsykipuja alkanu tulemaan, lisäks näihin yöllisiin "kipukohtauksiin". :hungover:

Viikon verran ollut menkkajomoa vasemmalla puolella alavatsaa. Muuten ei vielä muita tuntemuksia. Tänään vasta plussa testattu, rv 4+3.

Täällä etova olo muuttunut oksentamiseksi :dead: !! Syön oksennan ja sitä rataa!! Ens viikolla takas töihin, jos tällanen olo on niin turha toivo että raskaus pysyy salassa :sorry: !!
Tehnytkin mieli jo kertoa perheelle, kun tiiviisti käydään perheidemme luona, mutta nyt ei viitsi mennä sinne oksentamaan!! Tää on kyllä niin syvältä....

Oireina aluks oli iltaisin kaamea väsymys. 5 viikolla rinnat kipeytyi ja nyt tänä aamuna mulla oli hirveä pahoinvointi. En oksentanut. Ikinä ei ole aamupahoinvointia ollut.

Onkohan tää nyt joku raskausoire...vai vaan oire. Mutta ihan järkyttävä ylävatsaturvotus ja inhottava "kipu" ylävatsalla. Tuli syömisen jälkeen. Ei tällaista yleensä ole muuten.:sad001

Närästystä voi olla. Kärsin itse pahasta närästyksestä alku- ja. loppuraskaudessa.

Täällä menossa 4+0 ja alkuviikosta oli parina päivänä ihan kauhee pahoinvointi koko päivän. Onneks meni ohi! Pientä palelua täällä kans, tosin oon sellanen vilukissa muutenkin [emoji16] Esikoisen raskausajasta selvisin ilman isompia oireita, lopussa tuli vaan oikeestaan närästystä..
Oliko muilla kiinnittymiskipuja?
Esikoisesta en huomannut, mutta nyt oltiin elokuvissa jokunen päivä ovulaation jälkeen ja alkoi pistämään mahasta ihan kuin joku olisi puukolla koko aika pistäny. Uskon että ne oli juuri niitä kiinnittymiskipuja ja miehelle sanoinkin jo silloin että taisi tärpätä :)

Täälä jonkunverran repäisykipuja. Menkkakipuja oli muutama pv. Nyt ei enää 4+0 :)

mä tunnistin repäsykivuista tehdä testin. lisäks ikenet herkät...muuta ei oikeastaan ole...kkm oli järkky pahaolo varhain ja jatkuva...toivottavasti ei nyt
muoks. niin joo mulla on vatsa ollu viikon sekasin..säikähdin jopa mutta voisko liittyy nyt kuitenkin raskauteen??

Muokattu viimeksi:
Mulla ihan ensioireina oli ihan järkyttävä maku suussa aamuisin,ihan kuin olisi taksin lattiaa nuollut :wtf:
Lisäksi nännikipu ja väsymys. Ajoittain myös menee jostain syystä pakki sekaisin...

Joo ja tosiaan palelu/hiki myös!

Täällä väsymys ja ihan sairas kuumuus kokoajan. Maanantaina alkaa työt, toivottavasti pärjään hyvin eikä tulis työaikana ainakaan ihan hirveitä oksetus kohtauksia. :O

Tänään ollut kyllä melkeenpä oireeton päivä.. Mitä nyt nännit vähän "yliherkkänä", mut varmaan jos en tietäisi plussasta niin tämänhetkisestä olotilasta en kyllä arvaisi raskautta.. :wideyed: En nyt jaksa stressatakaan tästä sen kummemmin, onhan näitä vähäoireisia raskauksia mahdollista kuitenkin olla ja tilanne voi muuttuakin minä päivänä hyvänsä.

+20 asteessa tarkenee ehkä ohuella villapaidalla,mut melkeen toi 15 astetta vaatis jo toppatakin :hilarious:

*Lähtee kaivamaan kaapeista kolmatta peittoa ja lisää raakaa kevätsipulia, jonka kulutus noussut merkittävästi kuluneen viikon aikana*:goodnight

Takaisin