Mulla ei oo toistaiseksi ollu oikeestaan mitään oireita. Alavatsalla ollu vain paineentunnetta ja muutaman kerran tullu repäsykipuja. Väsyttäny on jonkin verran normaalia enemmän, muttei mitään niin selkeetä, että vois varmuudella sanoa parasiitin aikaansaannokseksi :D Mutta tänään syötiin koko perhe saunan jälkeen pannaria. Eka pala meni ilman ongelmia, mutta tokan palan kanssa tuli ihan ku seinä vastaan, ihan kesken kun leikkasin uutta suupalaa. Oli pakko lopettaa siihen paikkaan, juoda vähän vettä ja mennä partsilla haistelee raitista ilmaa. Edellisessa raskaudessa oli kerran vähän vastaava, että söin aamupalaleivän ja juoksin ihan ykskaks yllättäen oksentaa sen pois ilman mitään ennakoivaa kuvotusta. Tällä kertaa sentään pysy sisällä, mutta lähellä se tais olla. Inhaa, jos nyt alkaa joku tämmönen :/
Edellisessä raskaudessa oli aivan hirvittävä pahoinvointi. Oksensin sen yhden ainoan kerran, mutta olo oli aivan järkyttävä. Närästys vaivas alkuraskaudessa lähinnä senmosena kuvotuksena ja yskänä oirehtien, mutta se myös esti mua olemasta pitkälläni. Se oli jotain niin kamalaa, kun yritin nukkua istuvilteen, mutta paha olo oli niin voimakas, etten saanu nukahdettua ja lopulta sit aina istuin vaan sohvalla itkemässä sitä oloa ja väsymystä. Nukuin pitkin päivää pikkupätkiä n. 4h/vrk. Todella toivon, ettei nyt oo luvassa samaa.
Esikoisesta oli vain iltapainotteista lievää pahoinvointia ja matkapahoinvointia. Luulin sitä silloin pahaksi, kunnes tää toka raskaus olikin jotain niin järkkyä.. :/
Mutta oireet mulla on aiemminkin alkanu vasta siellä 6+ viikoilla todenteolla, niin en kauheesti mitään vielä ootakaan. Voi kunpa ei mitään ees tulis!