Raskausoireet

Oon menossa heinäkuussa naimisiin ja lähetään sitten heti perään häämatkalle. Täytyy toivoa, ettei tule kovin pahaa pahoinvointia ja että päänsärkykin loppuis ennen sitä, että vois kunnolla nauttia päivästä ja matkasta :)
 
Pahoinvointi voimistuu täällä. Aamulla jo mietin, pystyykö sitä mennä töihin... Eilen kaupassa kävelin karkkiosaston läpi ja se sokerin haju oli tyrmäävä!! Piti lähteä pois äkkiä raikkaaseen ilmaan. :D
 
Hirvee nälkä kokoajan rv 4 lähtien, nyt rv 5 siihen nälkään on liittynyt pahoinvointi/sietämätön olo jos ei saa ruokaa. :D
Mahan kivut ja vihlomiset alkaa olla ohi jo, enää pari kertaa päivässä, max 10 sekuntia kestävä kramppi. Alussa niitä oli useammin, mutta aina mennyt nopeasti ohi. :)
Rinnoissa arkuutta vain sivuilla, nännit ei yhtään kipeät. Odotin pahempaa tissikipua, mutta kerkeehän tuo vielä alkaa!
Ja ainiin päänsärky ollut päivittäistä. Mulla siihen auttaa ihan puolikaskin särkylääke, niin ehkä oon päässyt helpolla.
 
Muokattu viimeksi:
Itsellä tänään ollut päänsärkyä ja oikeastaan lievää päänsärkyä päivittäin. Aamulla kun heräsin kolotti nivusia ja oli ihme lihas kipua kohdussa.. varmaan normaalia. Muistelin että esikoisesta oli tosi kovaa kasvukipua kohdussa ja selkää särki ja nipisteli jne.
 
Mulla tänään ollu alavatsalla menkkamaista kipua. Kaiketi normaalia. Niin hassua, että esikoisesta ei ollut juuri mitään tuntemuksia, paitsi loppuraskaudessa.
 
Mulla oli tänään eka kerran vähän pahoinvointia aamulla:depressed: mut se meni sit kuitenki aika äkkiä ohi. Esikoisen kohdalla mulla ei ihan alussa ollu mitään mut se pahoinvointi alko sit vasta rv14 suunnilleen.
 
Täällä pahoinvointi alkaa olla jo aika voimakasta. En oo pönttöä sentään joutunu halaamaan mut ei oo kaukana ollu. Ei sentään jatkuvaa vielä pahoinvointi.
 
Täällä sama Gnome!! Etoo koko ajan, pari kertaa ollut oksennus lähellä :wtf: !! Illalla parempi olo ja saakin sitten syödä koko päivän edestä!!
Mehujäätelö on ihan pop, sillä saa hetkeksi hyvän olon :) !! Nektariini, kurkku ja suolakeksit on hyvää.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Täälä etoo.. oon muutenkin huono syömään muuta kun tiettyjä ruokia ja nyt neki ällöttävä kuolen varmaan nälkään ku en uskalla syödä muuta :D
 
Täällä on kans illasta aina helpompi olo, kunhan vaan on syöny päivällä kunnolla :) se 3h on aika passeli! Oksentanu en oo (vielä), mutta pari kertaa ollu lähellä kyllä. Marie-keksit ja mehujää myös täällä käytössä!
 
Mulla oireilut painottuu iltaan, klo 14 tuntuu yleensä alkavan.. Jännä miten yksilöllistä suunnilleen kaikki raskauteen liittyvä on. :woot:
 
Mulla on tällä viikolla eli H5+ alkanut tuntua rinnoissa enemmän turvotusta, nännien seudulla särkyä... ajoittaista lievää etomista ollu, oon sen kanssa pystyny vielä hyvin olemaan. Jännittää paheneeko tästä :confused:
 
Yskiminen alkaa olemaan loppusuoralla ja alkaa tuntemaanki jotain eli aika selkeitä kasvukipuja mutta oon miettinyt että mistä johtuu kun vuorotellen tulee semmoinen selkeä nipistys oikealla ja vasemmalla puolella. Muistaakseni esikoisesta oli samoja mutta ne tuntui keskellä
 
Täällä jännitän että milloin huono olo alkaa. Nyt menossa 5+0. Aiemmista ollut hyvin etovaa oloa mutta en yhtään muista missä vaiheessa se alkoi. Äsken nousin nopeasti sohvalta ja tuntui paha kipu vatsalla,varmaan kun kohtu kasvaa.
 
Mytty, mullakin tulee tollasia nipistäviä kipuja välillä ensin toisella sit toisella puolella. Jospa se on vaan kasvava kohtu?
 
Mulla ei oo ikinä finnejä, ja nyt mulla on muutama. Huomaa että hormonit jyllää :dead:
 
Mulla uutena oireena unettomuus. Väsyttää kokoajan mut ei vaan tuu uni millään.. :-| sekä nyt yöllä heräsin huonoon oloon ja oli pakko juosta oksentaan.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kans unettomuus vaivaa, monena yönä selannu puhelinta neljän tienoille.. toivottavasti kohta tulis uni :)
 
Täälä viimeyönä järkky pahoinvointi. Oli tosi lähellä etten lähteny oksentaa. Nyt kans pientä ku heräs. Nännit alkaa olee vähän kipeet ja rinnat turvonnu. Ja vasta 4+0. Viimeksi alkoi pshoinvointi ja oksentelu samaan aikaan. Suussa maistuu aamusin tosi oudolle.
 
Takaisin
Top