Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä menossa rv8+6 ja pahoinvointi pysytellyt poissa reilun viikon (olen käynyt muutaman kerran siis akupunktiossa sen tiimoilta) ja muitakaan oireita ei tällä hetkellä ole... eli pelko keskenmenosta kasvaa kun oireet puuttuu.
Tai ainut oire (jos on oire), on itkuisuus? Toki huonosti nukutut yötkin vaikuttavat asiaan, mutta olen todella itkuherkkä ja hermostun todella helposti esikoiselle. Tänäänkin komensin ja korotin ääntä, ja heti perään purskahdin itkuun... Ja tietenkin ystävän ja hänen lapsensa nähdentuli niin huono äiti-fiilis.
Diadem: oltaisiinkohan vain onnekkaita? Tuo itkuisuus kyllä kertoo minulla hormoonitoiminnasta ja sinullahan tuo nälkä ja alavatsanippailut kyllä kuulostaa oireilta!
Itse kyllä varmaan olisin huolissani ja nytkin olen vähän, kun yllättävän vähän itselläkin oireita on, mutta koitan olla stressaamatta. Kerkiäähän nämä tästä vielä pahentua
Ihan joutuu töitä tekemää et saa rutistettua rakon tyhjäks asti, ja enemmän aikaa siinä istuessa sitte menee.