Täälläkin yöt on ihan villejä! Unet ihan kummallisia ja heräilen vähän väliä, ravaan vessassa. Lisäksi selkää särkee öisin ja tuntuu että on vaikeeta saada hyvä asento. Tosin särkee sitä päivisinkin. Turvottaa, väsyttää jonkin verran, etoo silloin tällöin, huimailee, janottaa ja tissit on kipeät. Ja varsinkin iltaisin tuntuu, että jalat on tulessa, jalkaterät! Nukkumaan mennessä saa pyöriä, kun ahdistaa.
Ja aikamoinen pömppö tämä on vaikka ultran mukaan mennään vasta 8+6, omien laskujen mukaan olisi jo 10+1. Olimme viikonloppuna sukujuhlissa ja serkkuni oli kysynyt siskoltani, että joko meille saa tuoda vauvanvaatteita
tarkoitus olisi odottaa nt-ultran yli joka on 15.7. ja kun miehen vanhemmat tulevat sen jälkeen loppukuusta kylään (asuvat kauempana pohjoisessa) niin tarkoitus olisi silloin kertoa molempien vanhemmille. Miten tämän saa peiteltyä sinne saakka 
Ja aikamoinen pömppö tämä on vaikka ultran mukaan mennään vasta 8+6, omien laskujen mukaan olisi jo 10+1. Olimme viikonloppuna sukujuhlissa ja serkkuni oli kysynyt siskoltani, että joko meille saa tuoda vauvanvaatteita

Toivotaan, että suuntaus jatkuu, eikä ainakaan pahimmat yökötykset tule enää takaisin.
Siihen kestää vain hetki tottua. Tai jos olisi jo raskausmaha niin ehkä lössähtäminen olisi helpompi hyväksyä.
turha kuvitella, että voisi shortseja tai lyhyitä mekkoja pitää, pakko olla leggarit kokoajan jalassa. On tullut kyllä syötyä yhtä sun toista epäterveellistä päivittäin, ei vaan voi edes kuvitella salaatin syömistä. Lisäksi meillä on vielä keittiöremppa menossa niin ei voi edes itse tehdä ruokaa, niin on mennyt aikalailla ulkoruokinnaksi tai leivän mutustamiseksi. Odotan sitä kun taas maistuisi terveellisempi ruoka ja pääse itse sitä tekemään. Kertaakaan en ole kyllä oksentanut mutta esim. tänään on etonut koko päivän aamusta saakka eikä oikein tekisi mieli syödä mitään, juoda vaan kylmää appelsiinimehua.
Pelkää, että mulle tulee tosi selkeet ja pahat raskausarvet, jos iho jo nyt näin alussa on joutunu venymään sen mittakaavassa liikaa.. Pitää alkaa nyt hulluna rasvaamaan tuota, ettei tuu arpeutumista kuivuudesta johtuen. (Atooppista ihoa itse epäilen)