Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös tuota aivastelua ollu raskauden aikana enemmän. Melkein päivittäistä.

Mä aivastelen kanssa, en ole ajatellutkaan, että voisi olla raskauteen liittyvää. :D

Hei miekin aivastelen! Tästäkö se siis johtuukin! Ja oon huomannu että nukkumaan mennessä nenä on sen verran "tukossa" et pitää suun kautta hengittää. Esikoisen aikana tosin kuorsasin kuin moottorisaha ja miesparka ei saanu unta. :D se oli kylläkin vasta enemmän loppuvaiheessa, enkä tajunnut nyt yhdistää aivastelua ja nenän tukkosuutta raskauteen kun alussa vasta olen (rv 6+3), vaikka tuttuja oireita sinällään ovatkin :)

Täällä myös yksi aivastelija! Kovasti oon ihmetellyt mistä johtuu :D Ja myös nukkumaan mennessä niin tukossa et täytyy suu auki nukkua :D

Ohhoh, täällä onkin monta aivastelijaa! Itselläni on ihan sama juttu ja muutama päivä sitten ihmettelin miehelle että mikäs nyt on tullut kun kokoajan pärskin eikä ole flussainen olo enkä ole tietääkseni allerginen millekkään. Mutta heh heh, saattaa siis olla raskaudesta johtuvaa?

Mulla on aivastelu kaikissa raskauksissa ollu raskausoire. Tullu jo ennen plussausta :D

Hansu mulla ainakin edelleen järkyttävää väsymystä, mutta voi kyllä johtua liiallisesta autossa istumisesta: 2500km viikossa.. Myös syönnin yhteydessä /jälkeen pahoinvointi on taas alkanut vaivaamaan.

Lilminni oon huomannut kans ton fyysisen rasituksen.. Ei tartte paljon reippaampi kävellä tai nousta mäkeä/rappusia niin puuskutan kuin höyryveturi.. Vähän nolottaa :D

Mulla hiukset tosi hyvässä kunnossa mutta kynnet on alkanut nyt hapertumaan.

Mä pärskin kans enemmän kuin yleensä!

Mä oon aivastellu plussasta lähtien päivittäin ja useamman kerran. Oon ajatellu että johtuu kuivista limakalvoista nenässä...

Mun on nykyään hirveen vaikee työnnellä kuopusta rattaissa, jos maasto on epätasanen tai jos ylämäkee mennään. Ottaa siis ihan tosissaan voimille, ja puuskutan kun viimestä päivää..
Ja nyt on kai jotain häikkää verenpaineessakin, kun useasti ylösnoustessa alkaa päässä pyöriä.
Rv 17+3

Onko muille nää helteet ollu hankalia? Mie oon ihan uupunut ja väsähtänyt, tää on ihan hirveetä! Pahoinvointi vaan pahenee, ei oikein tee mitään mieli syödä mut sit jos ei syö nii siitäki tulee huono olo. Hillitön jano koko ajan. Oisin niin tyytyväinen jos tää pahoinvointi ois vaikka vaan aamuisin mut se on vaivaamatta ainoastaan silloin ku mie nukun! Muuten ihan taukoamatta :( viikkoja 6+5, mitenhän kauan tätä kestää..

Ja mua kans huimaa aika lailla! Jos nousee nopeasti ylös tai joskus muuten vaan. Pitänee mitata verenpaineet ku pääsen reissusta kotiin.

MPOP koska sulla on laskettuaika? Ku mietin et jos sul viikkoja 6+5 niin onko helmikuussa? :)

Täällä alkaa liitoskivut todella vaivaamaan. Mietin jo, että soitanko töihin etten tule. Saa välillä tippalinssissä siellä "juosta", kun koko lantion aluetta särkee. Oon tässä alkuraskaudessa saikkuillu mm. pahoinvoinnin ja selkäkipujen takia, niin musta tuntuu etten kehtaa enää saikkuilla :D Onko nää kivut yleinenkin syy raskaudenaikaisille sairaslomille? Teen tarjoilijan/keittiötyötä ja varsinkin näin kesäisin saa oikeasti juosta pää kolmantena jalkana. Kestäisin ehkä vielä päivän, jos sitten koittaisi vapaapäivä, mutta seitsemän päivän työputket näköjään vähän verottaa :/

Vilijonkk4 18+0

Takaisin