Tämän päiväisen ultrauksen mukaan mulla on nyt menossa 5+6. Olenkin ihmetellyt oireiden vähyyttä, mutta ehkä se on johtunut siitä, että raskaus ei olekaan niin pitkällä kuin luulin (laskurin mukaan 7+2). Toivottavasti ei kovin kovat oireet hyökkää päälle heti huomenna, kun alkaa seitsemäs viikko... Oksuoloja en ainakaan kaipaa. Parina päivänä on kyllä yökki tullut kurkkuun hampaita pestessä jos on tökkäissyt harjalla liian syvälle.
Turvotuksen lisäksi mahassa on tänään ollut enemmän outoja tuntemuksia, joita en enää epäile suolistokaasujen pyörimiseksi, vaan kyllä ne kohdusta tulee. Ei kipuja, mutta jotain paineen tuntua enemmän. Se taannoinen piskuinen vuoto, joka mulla oli kuukautisten alkamisen aikaan saattoi ehkä olla kiinnittymisvuotoa näiden nykyisten tietojen perusteella.
Turvotuksen lisäksi mahassa on tänään ollut enemmän outoja tuntemuksia, joita en enää epäile suolistokaasujen pyörimiseksi, vaan kyllä ne kohdusta tulee. Ei kipuja, mutta jotain paineen tuntua enemmän. Se taannoinen piskuinen vuoto, joka mulla oli kuukautisten alkamisen aikaan saattoi ehkä olla kiinnittymisvuotoa näiden nykyisten tietojen perusteella.