Huh huh. Mulla on siis 6+1 ja tuntuu vielä ihan epäuskottavalta, että ees oon raskaana (vaikka odotettua ja toivottua onkin). Oon toisin sanoen ollut ihan järkyttynyt näistä oireista. Tuntuu oudolta, että niitä ylipäänsä voi olla!
Toivoisin, että ei jatku tällasena kovin kauaa, tai ainakaan pahene. Hyvin samanlaisia oireita on ollut mullakin kuin mitä täällä on kuvailtu:
- Alavatsakivut, varsinkin illalla ja yöllä. Enemmän ehkä jomotusta, välillä myös pientä riuhtomista. Mulla on välillä ollut tosi pahoja menkkakipuja, onneks ei mitään sellasta.
- Oviksen jälkeisellä viikolla mulla oli tosi paljon munasarjojen kohdilla kipuja. Se oli oikeastaan eka sellainen asia, joka sai vähän miettimään, että mitenkäs tässä on tällä kertaa käynyt. Nyt nää kivut tuntuu jääneen pois.
- Sairastuin flunssaan. Se kai ei oo suoranainen raskausoire :D Mut ihan kuin tää olis nyt jotenkin sitkeämpi flunssa.
- Väsymys ja pään sumu. Tää on ehkä flunssan ja alkuraskauden yhteisvaikutus?
- Nälkä + kuvotus. Tullukka tuossa ylempänä kirjoitti jatkuvasta "ontosta" olosta, ja mulla on just sellanen. Oon kotona (flunssan ja pienen kuumeen takia poissa töistä), eikä kulutusta ole, silti nälkä melkein heti syömisen jälkeen. Toisaalta tuntuu, että ruoka ei oikein ees maistu hyvältä. (Byää, syöminen on niin kivaa!)
Lisäks palelen, mut se ei kyllä poikkea mun normiolosta mitenkään. Mielialan muutoksia ei oo onneks ollu ainakaan vielä.