Raskausoireet ennen ja jälkeen plussan

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vapsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milloinkohan tämä mahan turvotus oikein rauhoittuu?😁 jatkunut jo plussasta asti. Näyttää jo ihan raskausmahalta mutta tiedän ettei voi vadelman kokoinen pieni vielä ulospäin näkyä🤭
Omalla kohdallani oon jo luovuttanut mahan suhteen, tuskin enää turvotus laskee, muuttuu vaan joskus sit oikeeks raskausmahaks 😂

Kaivoin tänään viime talvena ostetun talvitakin esille ja nipin napin meni vetskari kii 😳🤣 että vissiin aika nopsaa joutuu talvitakkiostoksille 🫠

Olin niin toivonu että maha tulis vasta tosi myöhään että vois huoletta salailla pitkään. Esim mun parhaalla kaverilla ei ollu mahaa oikein ollenkaan 😅 muistan ku käytiin joku 1kk ennen hänen laskettua aikaa terassilla, mä otin siiderin ja hän jonkun limsan, baarimikko yritti saada hänetkin ottamaan jotain alkoholia… vaivaantuneena tokaisi että ensi kuussa laskettu aika niin ei oikein voi 🤣🤣 mut sit taas toinen kaveri joutu paljastaa raskauden jo heti plussan jälkeen kun maha ois käräyttäny muutenki 😄 on niin kyllä erilaisia raskaudet 😅 voisin mielellään ens keväänä ottaa söpön pienen raskausmahan mut ei ihan vielä 🤣

Mua kyl varoiteltiin että toka raskaus näkyis nopeemmin ja joo, onhan tuo turvonnu niin että näyttää jo nyt samalta ku ekan kohdalla vasta rakenneultran paikkeilla 😶 Mietin just eilen ku lapsen ukki oli käymässä että uumoilikohan jo jotain. 🥴 Nyt taitaa olla 8+2 eikä olla vielä ekassa neuvolassakaan käyty ku on vasta kahen viikon päässä, niin kyllä mietityttää että onko siellä joku kyydissä ku niin turpeaksi on vetäny. 😄

Itsellä ei vielä ole turvotellut pahemmin, mutta alussahan tässä vasta ollaankin. Nyt kyllä vähän jännittää kun tänään on tullut enemmän semmosia supistuksen omaisia kipuja hetkittäin. Ei vielä kuitenkaan yhtä kovia kuin keskenmenossa, mutta kyllähän se mielessä väkisin pyörii 😢

Ja aamu oli kyllä taas aivan hirveä yrittää selvitä töihin pahoinvoinnin ja väsymyksen saattelemana 😵 Tuntuu että vaikka nukkuukin tosi sikeästi ja näkee paljon unia niin ei ole yhtään levännyt olo kun herää. Sais nukkua päivällä kahet unet jos ehtis 😅 Ja nälkä on ihan tajuton! Mutta ei sitten jaksa kovin paljoa syödä kerralla.

Takaisin