Tämä väsymys alkaa oikeesti raastaa hermoja pikkuhiljaa
joka päivä pitää nukkua päikkärit ja jos ei nuku niin illalla kahdeksalta uni tulee.
Eilen käytiin toisella paikkakunnalla miehen kanssa ostoksilla ja syömässä, ajoin mennen tullen. Aivan järkyttävä väsymys koko päivän. Mutta piti jaksaa kun ite halusin uusia vaatteita ostamaan
illalla 8 aikaan nukahdin, heräsin puoliltaöin ja tunnin verran katoin sarjaa ja nukahdin uudelleen
Mies monena iltana kyselee tehtäisiinkö jotain yhdessä muuta kuin katsotaan sohvalla tv:tä, mutta mä en vaan ihan oikeesti jaksa mitään
mä töiden lisäks hoidan pitkälti kodin siivouksen, ruuanlaiton ja kaupassa käynnin kun mies tekee pitkää päivää töissä, oon siis noiden juttujen jälkeen ihan loppu. Se turhauttaa muakin kun haluaisin tehdä kaikkee mutta se tuntuu vaan niin mahdottomalta kun väsyttää niin paljon
mies sanoo ymmärtävänsä ja saan levätä ja nukkua niin paljon kun tarvii, mutta näkee että häntä harmittaa. Esim eilen meitä pyydettiin illanistujaisiin eikä menty, mies olisi halunnut mutta ei halunnut mennä ilman mua. Mulle ylipäätään asioiden tekeminen on haaste tänä päivänä, tsemppasin eilen tosi paljon että jaksoin olla koko päivän menossa ja joudun joka päivä tsempata että jaksan olla edes töissä. Mutta sosiaaliset tilanteet on ihan jäissä, mua ei huvita nähdä ketään, muutaman kerran oon jonkun kaverin kans käyny kahvilla plussan jälkeen mutta sekin on vaatinut tosi paljon ja pari päivää sen jälkeen ollut extraväsynyt. Ja muutenkaan tällä hetkellä ei kiinnosta pätkän vertaa katsoa kun muut juo ja olla hirveässä metelissä missä musiikkia huudatetaan ja sitten siitä yli pitää yrittää keskustella.
Mitenhän saisi vähän lisää energiaa tähän elämään? Ennen raskautta jos väsytti niin sitä joi energiajuoman ja kaikki hyvin. Ja onhan tämä väsymys muutenkin täysin erilaista kuin ennen raskautta, tää on lamaannuttavaa.
Tai mikä muu kuin sarjan kattominen vois olla kivaa yhteistä tekemistä mikä ei kuitenkaan vaatis multa hirveitä ponnisteluja?