Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo turvotus on kyllä kamalaa, ei tunnu yhtään hyvältä omassa kropassa, tosi ällö olo@Vapsu Tämä on isojen muutosten aikaa. Ihan varmasti normaalia, että itseensä välillä ottaa tahtomattaan. Kunhan muistaa myöhemmin pyytää anteeksi täälläkin välillä tullut turhaumaa Ihan syyttä.
Tämä turvotus on ihan jäätävää, mutta onneksi on pakko liikkua, se auttaa kyllä. Mutta se liikkeelle lähteminen on vastenmielistä kun on epämukava olo kropassaan. Se turvotus aiheuttaa semmosta äklöttävää oloa. Pahimmat oireet on turvotus ja väsymys. Onneksi kumpaankin on auttanut liikunta. Mutta tuo yöunien huonominen yhtäkkiä, on kyllä perseestä viime yönä heräsin kolmelta, enkä saanut enää unta. Jos nyt jo nukun niin huonosti, niin mitä sitten ku vatsa on iso
Onko sulla sokerilääkitys? Se voi myös ottaa maksan päälle. On kyllä kurjaa kun tulee tuollaisia mitä joutuu sitten jännittää. Toivottavasti selviää mistä johtuuKiitos vastauksesta. Bmi on 34 ja maksa-arvot oli 94 kun saisi olla max 35. Panadolia en oo käyttänyt paljoa, viime viikkoina en ollenkaan. Punktion jälkeen kun tuli hyperi, silloin söin panadolia mutta en yliannostusta, nyt kun olen raskaana olen viimeiseen asti vältellyt särkylääkkeitä.
Ei oo sokerilääkitystä.Onko sulla sokerilääkitys? Se voi myös ottaa maksan päälle. On kyllä kurjaa kun tulee tuollaisia mitä joutuu sitten jännittää. Toivottavasti selviää mistä johtuu
Aika hauska toi imukuppiOnko kellään muulla imukuppimaisia tuntemuksia alavatsassa? Niinkuin vähän väliä * plop * pieni imukuppi kiinnittyisi ja irtoaisi? Mies tuumasi että mulla onkin vatsassa mustekala, jonka lonkerot siellä irtoilee ja kiinnittyy
Mä tiedostan olevani ihan sairasloman tarpeessa mutta eipä sellaista ole herunut joten palkattomalla olen ollut välillä ja tuntipankkia tasaisesti vedellyt miinukselle kun en koko työpäivästä selviä.. pari tuntia heräämisestä alkaa se voimakas väsymys ja se ei hellitä millään. Saan onneks tehdä paljon etänä joten kaikki kahvitauot ja lounastauot lepään/nukun. Oon jossain koulutuksessa mikä oli teamsin kautta nukahtanut kans, onneks ei siis tarvinut olla kameraa eikä mikkiä päällä, pelkkänä kuunteluoppilaana vain eikä ollut kovin tärkeä koulutus huono olo vaihtelee, välillä enempi ja välillä vähempi mutta aamusta tuntuu olevan kaikista pahin.Onko jollakin oireet pahentuneet raskauden edetessä niin että joutunu jäämään sairaslomalle/ei pysty kotona tekemään kunnolla mitään? Itselle tuli vähän yllätyksenä tämä pahoinvoinnin voimakkuus enkä ole sen vuoksi pystynyt töissä käymään. Aamulla aina oksettaa, tulee voimakas väsymys ja nukun alku iltapäivään. Iltapäivällä pystyy jotain kevyttä jo syömään mutta jos on yhtään pystyssä pahoinvointi alkaa.
Onko jollakin oireet pahentuneet raskauden edetessä niin että joutunu jäämään sairaslomalle/ei pysty kotona tekemään kunnolla mitään? Itselle tuli vähän yllätyksenä tämä pahoinvoinnin voimakkuus enkä ole sen vuoksi pystynyt töissä käymään. Aamulla aina oksettaa, tulee voimakas väsymys ja nukun alku iltapäivään. Iltapäivällä pystyy jotain kevyttä jo syömään mutta jos on yhtään pystyssä pahoinvointi alkaa.