Raskausoireet 😷

Hei, Rekisteröidyin nyt uutena foorumille, nyt olisi ovulaatiosta laskettuna rv 6+0 ja menkoista 6+3. Huolestuttaa, kun vatsassa ei ole oikein enää tuntemuksia? Onko teillä muilla? Alussa oli kovastikin erilaisia tuntemuksia ja tunne, että jotain siellä "tapahtuu"..
Mulla tuntemukset on ainakin olleet tosi vaihtelevia, jonain päivänä ei vatsassa tunnu erityisesti mitään ja toisena taas kramppailee ja pistelee ja vihloo kovastikin. Toivotaan että kaikki hyvin siellä ❤️

Oireettomuuskin on täysin normaalia. Mulla ei vatsassa tunnu juuri mitään, joskus jotain pientä, mutta harvoina päivinä.

Selkeät oireet on ajoittainen palelu ja väsymys sekä ruokahaluttomuus. Pystyn syömään mitä vaan, mut mitään ei oikeastaan tee mieli.

Hei, Rekisteröidyin nyt uutena foorumille, nyt olisi ovulaatiosta laskettuna rv 6+0 ja menkoista 6+3. Huolestuttaa, kun vatsassa ei ole oikein enää tuntemuksia? Onko teillä muilla? Alussa oli kovastikin erilaisia tuntemuksia ja tunne, että jotain siellä "tapahtuu"..
Tervetuloa! ❤️ Mulla ainakin meni ekojen viikkojen jälkeen noi ohi, vaikka oli ihan eka oire. On ollu hyvin satunnaista enää nyt.

Mä jo ihmettelin, että jopa se pahoinvointi teki voimakkaan comebackin, kun pari päivää on oksu ollut kurkussa koko ajan ja vatsakin sekaisin. Noh, esikoinen lähetettiin tänään kesken päivää koulusta, kun oli oksentanut eli taitaa sittenkin olla joku pöpö... Tosi kiva, kun oon töissä kuitenkin sinnitellyt, kun "raskaus ei oo sairaus" niin oon nyt sit varmaan tartuttanut koko tiimin 🙄

Mä jo ihmettelin, että jopa se pahoinvointi teki voimakkaan comebackin, kun pari päivää on oksu ollut kurkussa koko ajan ja vatsakin sekaisin. Noh, esikoinen lähetettiin tänään kesken päivää koulusta, kun oli oksentanut eli taitaa sittenkin olla joku pöpö... Tosi kiva, kun oon töissä kuitenkin sinnitellyt, kun "raskaus ei oo sairaus" niin oon nyt sit varmaan tartuttanut koko tiimin 🙄
Nyt on ihan kauheesti liikkeellä mahatauteja, ethän sä voinut tietää että on muuta kuin raskaudesta johtuvaa 😣 pikaista paranemista!

Eka raskaus oli niin oireeton, että jos en olisi tienny olevani raskaana, en olisi sitä mistään osannut päätellä, paitsi kasvavasta vatsasta ja kuukautisten poisjäämisestä.

Nyt onkin sitten ihan kamala olo koko ajan. Pahoinvointia ja jäätävää väsymystä. Alkoi tietty just sopivasti jouluksi ja välipäivät oli kaikkein kamalimmat. Nyt on helpottanut sen verran, ettei mene päivät ihan vaakatasossa koomatessa.

Jätin omepratsolin ottamatta jo eilen ja suolisto ollut nyt tosi hyvä jo eilisillasta. Tietty tänään taas jäätävä närästys sitten polttaa rintalastan takaa ja kurkku täynnä oksennusta ja henkeä ahdistaa. Mut mielummin tämä kuin se ripuli.

Otin eilen illalla sen Bonjestan! Ja elämä kyllä hymyillyt! Oon saanut syötyäkin!

Onko kellään muulla unettomuutta? Herään yöllä parin tunnin nukahtamisen jälkeen ja valvon useamman tunnin ennenkuin saan torkahdettua hetken ennen aamun herätystä, silloin kyllä vois jatkaa unia 😏

Muuten on kyllä aika lievät oireet, mikä kyllä huolestuttaa, tuntuu, että kaikilla muilla on vaikka ja mitä 🥵

@Martta1234 Mä herään pari kertaa öisin vessaan, mut joitain viikkoja sit oli tota valvomista myös. Nyt oon kokoajan vaan super väsy, nukun yöllä pitkään, ei tekis mieli nousta sängystä ja sit voin ottaa torkkujakin yks tai kaks :No Evil Monkey:

Mulla ei varsinaisesti oo unettomuutta, joinain öinä olen herännyt muutaman kerran, mut nukahtanut aika helposti uudestaan. Mulle on ihan normaalia käydä kerran yön aikana vessassa, mut nyt se vaan on aikaistunut muutamalla tunnilla.
Ja tää väsymys on jotain ihan käsittämätöntä.
Pahoinvointi on onneksi helpottanut jonkin verran tällä viikolla. Ei mulla missään vaiheessa hyvä olo ole, mutta tää ei ole mitään verrattuna edelliseen pariin viikkoon.

Onko kellään muulla unettomuutta? Herään yöllä parin tunnin nukahtamisen jälkeen ja valvon useamman tunnin ennenkuin saan torkahdettua hetken ennen aamun herätystä, silloin kyllä vois jatkaa unia 😏

Muuten on kyllä aika lievät oireet, mikä kyllä huolestuttaa, tuntuu, että kaikilla muilla on vaikka ja mitä 🥵
Mulla on tätä yöheräilyä. Jopa sillon kun lapset ei herätä, mies ei kuorsaa tai ei oo edes pissahätä, saatan herätä ja just valvon tunnin pari kun ei tuu uni. Ihan sairaan ärsyttävää kun sitten päivällä väsyttäis kyllä.

Täällä, just nyt valvon taas. 🤐 Sama juttu aina mun raskauksissa, alkaa heti plussasta ja jää synnärille 🤪

Synnytyksen jälkeen yks parhaista asioista (heti selällään nukkumisen jälkeen) on kyllä se, kun ne imetyshormonit auttaa nukahtamaan ihan nanosekunnissa :Face With Tears Of Joy: kyllä kelpaa sen jälkeen kun on ensin koko raskausajan pelännyt jokaista ylimääräistä yöherätystä, josta jää sitten valveille tunneiksi.

Synnytyksen jälkeen yks parhaista asioista (heti selällään nukkumisen jälkeen) on kyllä se, kun ne imetyshormonit auttaa nukahtamaan ihan nanosekunnissa :Face With Tears Of Joy: kyllä kelpaa sen jälkeen kun on ensin koko raskausajan pelännyt jokaista ylimääräistä yöherätystä, josta jää sitten valveille tunneiksi.

TÄMÄ, ai että sitä fiilistä kun uni tulee sillä hetkellä kun painaa pään tyynyyn!

Olen huomannut saman, unenlaatu ollut heikompaa ja yöllä helposti menee pari tuntia valvoessa.

Päivällä väsymystä kyllä riittää mutta yölle ei unta. Unenlaatuun saattaa vaikuttaa kyllä päiväväsymys ja ettei ole jaksanut liikkua/urheilla. Sekin voi heijastua yöhön. 🤔

Olen huomannut saman, unenlaatu ollut heikompaa ja yöllä helposti menee pari tuntia valvoessa.

Päivällä väsymystä kyllä riittää mutta yölle ei unta. Unenlaatuun saattaa vaikuttaa kyllä päiväväsymys ja ettei ole jaksanut liikkua/urheilla. Sekin voi heijastua yöhön. 🤔
Mä otin nyt testiin magnesium öljyn ja laitoin sitä pohkeisiin ja jalkapohjiin, saa nähdä onko apua :)

Takaisin