Raskauskilot

Esikon aikana tuli se + 16 kg lisää painoa.
Nyt oli rv. 6 paino liki sama kuin rv.14 oli tippunut muutama sata gramma.
Koitan pärjätä alta 10kg ylimääräisellä. Katotaan kuin akan käy! :D
 
Mulle tullut nyt 55kg - 59kg ja rv 15+2 tällä hetkellä. Alkuviikoilla tuli lähes kaikki, nyt on nälkäkin lähtenyt, lihominen näyttää hidastuneen vaikka pitäisi olla juuri toisinpäin.
 
Minulla lähtöön -7,4kg ja viikot 15+5 Pahin pahoinvointi on helpottanut, mutta olo aaltoilee. Ja iltaa kohden tulee yleensä ällötys, tänään tosin jo aamusta.
 
Mulla eilen 13+3 ja painoa oli tullu n 1,5kg. Ihan olen tyytyväinen. Kaikkea voin syödä - vähä useammin vaan ollu pakko syödä - ja oksentanu en oo kertaakaan.
 
Täällä 13+3 ja 2kg näyttää puntari enemmän kuin alussa. Alussa piti syödä hyvin pieniä annoksia ja usein, nyt on alkanut ruoka maistua normaalimmin eikä enää niin äkisti tule huono olo. Tosin välillä pitää yhä käydä yölläkin syömässä hapankorppu tms., jos herää yllättäiseen hiukoon. Muuten on aamulla huono olo.
 
Mulla edellisestä raskaudesta jäi vyötärölle +6 kiloa, joka EI lähtenyt imettämällä. Kokonaispaino oli +18 kiloa koko raskausaikana, josta se 10 jäi synnärille. Enkä kerennyt oikeastaan painoa alkaa pudottamaankaan imetyksen loputtua, kun tulin jo uudestaan raskaaksi. Eli mun lähtöpaino on 6 kiloa enempi kuin viime raskaudessa, mut nyt rv 15 painoa ei ole vielä tullut ollenkaan lisää vaan se on tippunut. Toisin kuin ekassa, jossa olin samoilla viikoilla kerryttäny jo jotain 4 kiloa.
 
mulla putosi alussa paino n.7 kiloa oksentelun ja pahoivoinnin myötä. Rv 16+6 paino noussut alkupainosta 1,1 kiloa :) nyt menossa rv.18+0
 
14+0 ja kiloja nolla. Hyvä näin, mutta odotan kyllä että koska se painonnousu alkaa.
Lähtötilanteena normaalipaino
 
-8kg ja 17+3. pahoinvoinnille ei loppua vielä näy. Välillä saa päätä edelleen uittaa pöntössä. Jippii.
 
Kävin vaa-alla.
Viikolla 14 oli siis se - 200g lähtöpainosta
mutta nyt rv 18 + 3 kg ! :D
Alkaapa sitte tulemaan, tosin oli todella todella karkki viikot päällänsä
+ tissit on vaan tursunnut ja onhan tota mahaakin jo
 
Mitkä kilot? rv 18+0 ja -8,6kg saisi oikeasti helpottaa jo tää olo. Olen ihan poikki.
 
Mulla oli lähtö 52,5 kg ja olisko viimeks ollu se 55 tai 56 kg. / pituus 168
Eipä oo kotona vaakaa nii ei voi käydä tsekkaan. :D
Oon ollut aina hoikkis, vaikka onki psoc taustalla

Mies sano kans et alkanut tuleen synnyttäjän lantioo.
Lantioa sain esikoisen aikana, ja sitte se vähä palautu.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli tässä raskaudessa lähtöpaino 60 kg (172 cm) ja jo nyt rv 17+1 on tullu 5,5 kg lisää. Esikoisesta tuli aikanaan yhteensä 20 kg enkä taida tässäkään raskaudessa päästä yhtään vähemmällä. Mutta en suostu ottamaan asiasta stressiä, tulkoon mitä tulee. Sulatellaan niitä sitten ens kesänä. :)
 
Mulla lähtöpaino 55, joka pomppasi heti lähes 60 kiloon. Nyt on 59kiloa kun terveellinen ruoka taas maistuu ja voi liikkua :) Yritän jos paino pysyisi reippaasti alle 70kg, nälkää en kuitenkaan aio kärsiä, mutta ruuan laatuun panostaa.
 
Minulle oli nyt tullut 3 kiloa lisää. Olen aina ollut hoikka, joten tuntuu tosi oudolta, kun paino lähtee näin nousemaan. Mutta toisaalta se on ihan kivakin, huomaa ainakin, että kehossa tapahtuu jotakin.
 
Tuntuu niinku ois lihonu, mut paino onkin pudonnut pari kiloo :D jee!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top