Raskauskilot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jonnukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Montako kiloa painosi nousi raskauden aikana?

• Kaikki äänestäjät
    30
eipe ne läskit oo täältäkää lähteny,viel on se sama 9-10 kiloo pudotettavana.pitäs vissii antaa miehelle lupa lähtee keikkatöihin ni laihtuis pakolla kun ei kerkeis kauppaa.

Paino on minulla pysynyt samassa kuin ennen raskautta eli olen normipainossani. Jotenkin olen onnistunut löytämään tasapainon syömisen, juomisen ja energian kulutuksen välillä, kun enää hyvin harvoin tulee heikottava olo. Ruokaa ei jaksais tehdä aina vain itselle kun mies on töissä, olenkin ruvennut tekemään valmiita ruoka-annoksia pakkaseen niin voi ottaa sieltä tarvittaessa Olen alkanut tekemään myös pitkiä vaunulenkkejä. Toi alaselän ja vatsan lihasten kunto on kyllä kehno ja odotan että tuo vatsan nahkakin palautuu, kaikillahan se ei palaudu. Uskon että jumppaamalla nuo syvät vatsalihakset kuntoon auttaa palautumaan. Tsemppiä kaikille kilojen kanssa taisteleville. Maanantaina mulla jälkitarkastus.

Mulla on vielä puolet jälellä eli 10kg+ siihen vielä ne 5kg jotaa pääsis siihen lähtöpainoon mikä oli ennen esikkoa. Vatsa jo vähän enempi roikku tos pariviikkoo sitte, mut nyt tuntuu olevan jo parempi, ja lisäks se on ns. noussu. Eli alkaa ne lihakset olla siel mis pitääki :)

Lähtenyt on noin 15 kg, mutta mulla oli siis todella paljon turvotusta. Vielä sais lähtee sellaset 3-5 kg, mut ei nyt hirveä hätä oo noitten kanssa. Vähän jos sais mahaa kiinteemmäks niin menis vanhat vaatteet. Nyt ovat liian tiukkoja. Yhet farkut oli pakko ostaa, mut muuten ei oo kehdannut laittaa koko vaatekaappia uusiks eikä tosin ole varaakaan.

Vaik mul se 10kg lähtiki ni vaatekoko ei oo pienentyny ainaka mittataulukkojen mukaan :angry9

miullaki paino on vähemmän mitä raskauden alussa,mut housut ei mahdu kiinni!
ahdistaa koko ajatus,ettei vanhat housut mahdu...vedän joka päivä "jumppahousuissa" menemään..
yritin ettiä jotain siistimpiä ja semmosia "kyläily" housuja,mut nykysi on muotii vaa jotkuu leggarit,pillit tai haaremit!
missä on normaalit housut,ehkä hieman levenevillä lahkeilla??

sori tää avautuminen

Mullaki painoo lähteny ja farkut menee jalkaa mutta ku ei kiinni. :/ eli leggingsit jalas mennää. . Josko se nappi joskus menis kii ja ei tursuis sitä 'ylimääräistä':S : D

Hyvän alun jälkeen tilanne on jumittunut. Se 3,5 kiloa on ja pysyy. Ei mahdu vanhoista housuista kuin legginssit. Mikä pahinta: mulle ei mahdu mun rakkaat takkini päälle. Olen trenssi-ihminen, ja omistan 6 erilaista, mutta maidonnousun jälkeen tissit kasvoi sen verran, ettei mee napit kiinni. Eikä villakangastakinkaan. :(

mulla on maha kutistunu pienemmäks mut ei lähellekkää normaalia ja silti se kirottu paino on ja pysyy..no lämmittääpähän talvella ku ei talvitakki mahdu päälle.
Siis kuljettekste ihmisten ilmoilla leggarit jalas?mä oon vissii sit nii vanhanaikanen et piän leggareita pitkinä kalsareina:grin enkä siis kulje ne jalas tuol kylil kaikkien kauhisteltavana.

Mulla on tietenkin farkkulegginssit! On taskut ja kaikki, mut kuminauhavyötärö. Ihan paras keksintö tälle ropalle.

Vaikka kiloja onkin "ylimääräisiä" vielä 7-10, mulla on olo naisellisempi kuin koskaan. Olen aina ollut aika aika tuulenpieksemä vinkuheinä ja nyt on ensimmäistä kertaa elämässä kunnon tissitkin. Paino on laskenut synnäriltä pari kiloa, oonkin nyt siinä pisteessä että raskausvaatteet, joita olen tähän asti pitänyt, pyörivät ympyrää päälläni mutta omat vanhat eivät kuitenkaan mahdu. Onneksi pääasiassa tää elämä pyörii kotikuvioissa, ei ole tarvettakaan pukeutua viimeisilleen. Kotona voi kulkee vaikka niissä kalsareissa ;P Voisin kyllä kulkee julkisesti leggareissakin jos ei tuolla pihalla olis niin pirun kylmä. Parempi sekin ku perse paljaana.

Muokattu viimeksi:
multa on kyllä kilot aikalailla lähteny kaikki mitä tulikin,tosin tuli aika vähän. Millään laihiksella en oo ollu. Herkut maistuu vähän liiankin hyvin :rolleyes:

Mulla oli ekat viikot synnytyksen jälkee sellasia ettei mitää herkkuja tehny mieli. Mutta nytpä oon jossai herkkukoukussa. Jos ei oo pakko saada suklaata ja leivoksia, niin sit juustoa, juustoa ja juustoa :confused:

Takaisin