Raskauskilot

Montako kiloa painosi nousi raskauden aikana?


  • Kaikki äänestäjät
    30
IceCream olin kerran yhden netin kalorilaskuri-hommelini mukaan dieetillä ja kun piti joka päivä paino laittaa, niin siinä neuvottiin tekemään se aamulla vessassa käynnin jälkeen eli ymmärtääkseni se on sun oikea painosi. Ainakin näin itse uskon ihan piruuttanikin ja yleensä punnitsenkin itseni vain kerran aamuisin, jos muistan eli jos unohtuu en muistaessani käy keskellä päivää, kun se ei ole "oikea paino" :laughing001 Eli kyllä sulta on kilo lähtenyt :happy093.
 
Nii ja muistattehan vähentää vaatteetkin, eli ainaki kilo pois vaatteitten takia ;D
 
Onko muilla sama, että paino vaan meinaa tippua. Huomasin, että pari kiloa oli tippunut ja naamakin alkaa näyttää luihulta. Tätä vauhtia en halua painoa menettää, olen alkanut syömään taas enemmän ehkäpä parin tunnin välein. Tytön kasvupyrähdys varmaan myös vaikuttaa, maitoa menee enemmän. Painoindeksi on 21 eli normaali, sen mukaan voisin pudottaa vielä useammankin kilon, mutta en tahdo. Olen tyytyväinen itseeni tällaisena. Ainoa mille haluaisin tehdä jotain on tuo raskauden jälkeinen maha, se taas taitaa viedä aikaa.
 
Muokattu viimeksi:
Olen toki iloinen, että paino putoaa lähes itsestään. Mutta alkaa jo hieman kieltämättä kauhistuttaa kuinka paljon sitä saattaa lähteä, jos tätä menoa jatkuu.
 
Niin tollai normaalipainoiselle se onkin ongelma, jonka hyvin ymmärrän. Multa saakin lähteä ja vauhdilla, kun on kymmeniä kiloja ylimääräistä, mutta Jolandalla on hyvä tapaus, kun on huomannut painon laskun. Kun jos liikaa laihtuu ei välttämättä se imetyskään enää onnistu. On tuttavapiirissä meinaan paljon niitä, jotka ovat joutuneet ottamaan korvikkeet käyttöön, kun oma paino on liian nopsaan tippunut ja sen myötä myös maito huvennut :sad001
 
Täälläkää ei tipu eikä tippunu esikostakaan. Tänää mun piti käydä neuvolan vaal, mut oli vieras neuvolan täti ja sille piti kertoo kaikki juurtajaksain, ni unohtu :confused:
 
Mulla vihdoinkin eilisen tunnin kuntopyöräilyn jälkeen oli vihdoinkin tippunut kilo. Samassa painossa, kun on ollut ja ollut sen 2 viikkoa.
Iloinen olen, että edes sen painon olen saanut pysymään siinä -20kg. Niin salakavalasti se aina meinaa nousta
:smiley-bounce005
 
jee nyt pitää tuulettaa ! :D mies sano et on takapuoli pienentyny! :DD sano et "noi legginsithä roikkuu sun jalassa nykyää" tuli heti hyvä mieli :)) jumppaukset tuottaa jo tulosta vaikka vasta 1 ½ kk käyny. Mut kyllä noilla vaunulenkeillä on kanssa osaa :).. vaikka on herkkujaki tullu syötyy. Tosin nyt ei enää niin usein josta oon ylpee :) Mut viikonloput yleensä melkee ryöstäytyy käsistä. pitää kaikkee syödä vaikka pari herkkua riittäs iha hyvin..... :angry1
 
Takaisin
Top