Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kukaan muu saanut vielä aikaa sokerirasitukseen? Täällä ois ens viikolla .
Mä koitan muistaa juoda sen oikeen arvioiden! tästä nautinnosta pitää joskus muistaa oikeen kiittää äitiä ja siskoa, joiden sukurasitteen ansiosta pääsen jo nyt maistelemaan litkuaSansku, oot ehkä sitten eka joka tästä ihanuudesta pääsee nauttimaan.... Kerrohan sitten minkä makuista juomaa teillä on tarjolla .
Onko muuten kukaan, kellä on aiemmin olleet paastot koholla, saanu niitä jollain ruokavalio/ liikunta kikalla muutettua paremmiksi?!? Kun tuntuu että niihin ei oikein mikään tehoa.
Yhtenä iltana hairahduin ja söin " iltapalaksi" voipoppareita ja lasin limsaa, ja kappas, seuraavana aamuna oli normirajoissa.
Mulla olis heti maanantaina
Mulla on kans 7.30, mut kun töihin herään jo 4.35 ja tuolla menee kaiketi joku reipas pari tuntia, ni "aamupala" vasta joskus 10 aikoihin hirvittää Normaali rytmillä olisin syöny jo ruuanki tuohon aikaan Voidaan täällä sitte tsempata ja tuskailla!Mä olen kanssa menossa maanantaina, ei innosta kyllä yhtään. Onneksi on heti aamulla klo 8, kun mulla on huutava nälkä jo herätessä.
Mulla on kans 7.30, mut kun töihin herään jo 4.35 ja tuolla menee kaiketi joku reipas pari tuntia, ni "aamupala" vasta joskus 10 aikoihin hirvittää Normaali rytmillä olisin syöny jo ruuanki tuohon aikaan Voidaan täällä sitte tsempata ja tuskailla!
Joo, jos on niin suurentunu riski, että joutuu jo alkuvaiheessa rasitukseen ni uusiksi pitää mennä myöhemmin, jos ekasta selviää puhtain paperein.