Raskausdiabetes

Tsemppiä Balacenia ! Mulla huomenna edessä sama homma, kun sulla. Mulla tosin kohdunkaulaa ei enää jäljellä.
 
Täällä ollaan oksitoonitipassa ja käyrillä. 2 cm auki vasta, eikä pojan pää ole laskeutunut...
 
Täällä supistukset loppui ja oon onneks saanu nyt nukuttua ja levättyä. Itkin aamulla kun olin niin väsynyt ja turhautunut omaan kroppaan kun ei ala tapahtuun. Toivottavasti tää nyt oikeesti kohta käynnistyis kunnolla.
Lääkkeillä mennään taas tämä päivä, ellei ala tapahtuun...
 
Sain kahden aikaan cytotecin emättimeen, sen jälkeen on taas ollut supistuksia, mutta ei säännöllisesti ja noikin lähinnä liikkuessa. Sänkyyn en halua nyt mennä makaan, että ei loppuisi nää supparit. Kuuden maissa saan seuraavan lääkkeen. Sais kyllä alkaa taas tapahtua!

Miten sulla menee Maria?
 
Oksitosiini ei ilmeisesti aiheuttanut tarpeeksi supistuksia. Limaista vuotoa /limatulppaa on tullut tänään. Alaselkä kramppaa, kun olin 6 tuntia tuossa tipassa. Vieläkin käyrässä kiinni. Eikä pääse kävelemään.
 
Huh voimia kummallekkin! Itellä meni kalvojen puhkaisusta n.7 tuntia joten nää teijän maratoonit kuulostaa tosi hurjalta! Ei voi kuin toivoa että teillä menis rytinällä loppu
 
Mulle sanoi tänään kätilö, että oksitosiini ja kalvojen puhkaisu ei oo niin tehokkaita ensisynnyttäjillä...
 
Nii ja ei kai kalvoja voi puhkasta jos ei oo jo auki? Ei teill ballonkia suositeltu? No joka tapauksessa tsemppiä :smiley-bounce016
 
Nii ja ei kai kalvoja voi puhkasta jos ei oo jo auki? Ei teill ballonkia suositeltu? No joka tapauksessa tsemppiä :smiley-bounce016

Juu, ei voi. Ballonkia ei voitu mulle laittaa kun oli kohdunsuu kiinni ja kohdunkaulaa jäljellä. Se on sit yks vaihtoehto jos nää lääkkeet ei nyt tehoa. Tänään saan siis vielä yhden ja huomenna aamulla yhden. Sit lääkäri arvioi tilanteen...
 
Mulla on nyt puhkaistu kalvot. Ja vauvan päässä on nyt antura. Lapsivettä valuu pikku hiljaa. Ff, miten sulla käynnistettiin synnytys ?
 
Mä olin jo kahella sormella auki joten päästiin heti puhkaisee kalvot... oli kai siinä puolensa tai siis ei sen takia tarvinnut olla montaa päivää sairaalassa mut muuten oli aika rajuja ne supparit ja kivempi ois ollu hidas luonnollinen synnytys å
 
Tällä hetkellä mää oisin ihan valmis ottamaan kui kivuliaan synnytyksen tahansa kuhan käynnistyis!
 
Takaisin
Top