[:)] IHANAA SESSYVIIKKOA [:)]
...Miten musta tuntuu,että kokoajan on SESSYviikko [;)][:D][8D]..tai siis ei meidän makkarissa kyllä aina ole..varsinkaan nyt [:D] *vihellykset perään*
SHANI: Ultra-onnittelut [:)][:)][:)]
Olipas ihanaa kuulla,että vauvalla oli kaikki hyvin ja painoarviokin oli kohdillaan [:)][:)]!!
Mutta voi tota lääkäriä [:'(]..Siis just tuollaisia lääkäreitä voi hyvinkin tavata juurikin ä-polilla.Siis mulla on myös tuollaisista lääkäreistä kokemusta,mutta onneksi ei montaa kertaa.Ja määhän olen sellainen,että kysyn,kun kysyttävää on ja vaadin vastausta.Niin pari kertaa olen saanut tällaiselta lääkäriltä aika ikäviä katseita [;)][:D].Mutta mua ei ole haitannut..mun mielestä lääkäri on juuri meitä varten ja hänen kuuluu kunnolla kertoa,että miten asiat ovat!
Mutta olihan hänessä sentäs jotain hyvääkin [;)]..Kehui sentäs sinun huippu hyviä sokeriarvoja..jee jee [:)][:)]
Ja kehumpa minäkin heti perään [;)]..Eli mielettömästi ONNEA hyvistä sokeriarvoista..jippii [:)][:)][:)]
Jatka rakas ystävä samaan malliin!!
Ja SUURI KIITOS sinulle ihanista sanoistasi [:)][:)][:)]
Harmi,ettemme asu samalla suunnalla [8|][&:]
Mutta ehkäpä/toivottavasti tämä meidän palstaystävyys vielä jatkuisi synnytyksen jälkeenkin ja voisimme ehkä joskus tavata tai ainakin jatkaa jutusteluja?Eihän se nyt välttämättä mikään mahdottomuus tarvisi olla?
Aivan..kyllähän eläimeen tulee ihan erilainen side,kun sitä hoitaa ja kasvattaa ihan vauvasta lähtien [:)].Tuo Unelma on juurikin sellainen,että sitä voisi luulla koiraksi tuon luonteen perusteella

Mulla oli kerran sellainen ihana ankka ( Aku nimeltään) ,jonka hommasin ihan untuvikkona.Pidin sitä lämpölampun alla ja yöt se nukkuin meillä sisällä paikassa,jonne olin tehnyt sille nukkumapaikan.Aku sitten leimaantui minuun ja piti minua niinkuin äitinään [:D].Se siis seurasi minua joka paikkaan..Kävin sen kanssa uimassa ja se aina kiipesi mun selkään,kun ei enään jaksanut uida pitempää matkaa [:D].Tuli heti luokse,kun huusi..ym.ym.Akusta tehtiinkin lehteen juttua,koska sellaista ankkaa ei oltu ennen tavattu missään.Sitten,kun Akun aika jätti,niin se oli kyllä mulle oikeestaan todella rankka juttu [:(].Vieläkin itken monesti Akun haudalla [:(]
Joskus sitä oikein ajattelee,että olisi paljon helpompaa,kun ei olisi tällainen "eläinhullu" [;)]
Noihan äitiyspakkauksen tuotteet alkoivat huonontua sen jälkeen,kun niiden valmistus siirrettiin ulkomaille.Muistaakseni se näin oli,ettei niitä vaatteita enään valmisteta Suomessa [:-][&:]?
Eli en yhtään ihmettele,jos niiden laatu on huonontunut.
Ilman muuta annat palautetta tehtaalle..vai annetaanko sitä palautetta Kelaan vai minne?
Toihan on jo vauvallekin vaarallista,jos nepparit noin helposti irtoilevat [&:]
Ihanaa vointia sinulle ja edelleen niitä hyviä arvoja sinulle toivottelen [:)][:)][:)]
IRI: KIITOS SUURI [:)][:)][:)]
Kyllä minuakin nauratti silloin,kun näin meidän kissanpennun pöntössä [:D]
Siis eihän siinä voinut olla nauramatta,kun toinen huusi hädissään pöntössä.Ja minäkin heti juosten hain kameran ja otin kuvan..kauhee äiti minä olen [;)][:D]
Mutta toki minä näin,ettei kissalla mitään isompaa hätää ollut..pelästynyt oli vain enimmäkseen.Jos kissa olisi oikeesti ollut hukkumassa,niin enhän minä sitten kameraa olisi hakenut enkä nauranut.Mutta tilanne oli kyllä aika koominen ja odottamaton [;)]
Ä-poli onnittelut sinne [:)][:)][:)]
Ihanaa kuulla,että Tirrillä oli kaikki hyvin [:)][:)][:)]
Tuo painoARVIO on jo aika hyvä Tirrillä [;)][:)]
Ja sinullakin on viikkoja jo tuo 37 eli Tirrikin on jo täysiaikainen..Onnittelut siitäkin [:)]!!
Eli onneksi ei ole enään mitään vaaraa Tirrille,vaikka synnytys jouduttaisiinkin käynnistämään vaikka jo lähiaikoina!!
Ikävää tuo,että sait tuon r-myrkytys diagnoosin [&:]
Mutta hienoa,että verenpaineet ovat ok!!Ja ettei mitään päänsärky eikä muitakaan oireita ole [:)]
Nyt vaan hirveesti sinulle tsemppejä loppumetreille [:)][:)][:)]
Ja ihania vointeja [:)][:)][:)]
(.) Nyt sapettaa..Aamupaasto oli tänään huimat 6,1 [:o][:'(]..ja mittasin sen vielä pari kertaa,kun en oikeesti uskonut tulosta todeksi.
Eli ei auta vissiin kuin nostaa inskan määrää.
No,ei tuo nyt minua masentanut..mutta vetutti kyllä.Tuo lukema tuli niin puun takaa [:'(]
Mutta niinhän se on,että juurikin rv28 lähtien sokerit yleensä nousevat,jos ovat noustakseen?
Ja tuohon sapetukseen voi sekin vielä antaa lisäpontta,kun mulla on muutenkin ollut tämä päivä kakkapäivä [&:]
Hormonit ovat taas niin heitelleet,että olen ollut kuin persiille ammuttu karhu [:D]..Ja rakkaan miehen korvat ovat taas olleet punaisena koko päivän [;)][:D]..No en minä nyt sentäs koko päivää ole kiukutellut [;)]
Juu,ja tänään on tullut enemmänkin noita suppareita aina kun olen levähtänyt [&:]
Mutta olen sitten ottanut nyt rauhallisemmin.En halua vaarantaa turhaan vauvan terveyttä,jos sattuukin niin,että nuo supparit saisivat jotain pahaa aikaiseksi.
Jee..Poitsulle tuli tänään aika sinne magneettikuviin.Eli aika olisi 15.12. [:)]
Olen tosi positiivisesti yllättynyt,että näin nopeeta kumminkin tuli aika tuonne tutkimukseen!!Luulin/pelkäsin ihan,että vasta ensi vuonna poika pääsisi kuviin.
IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)]
JEPS..JA HUOMENNA PAREMMALLA MIELELLÄ [;)][:D]
Yönsäde ja Mini rv 28+1