Raskausajan ruokavaliot ja mieliteot

Kaikki raikkaat hedelmät, varsinki rypäleet ja mandariinit :) päiväs vois mennä suolakurkkupurkki tai hillosipulipurkki :D ylikirpeet karkit mitkä vetää naaman sitruunalle :D
 
Nyt loppuraskaudesta on kyllä alkanut tekemään mieli herkkuja, tekis mieli syödä joka päivä jotakin hyvää. Onneksi herkuttelu on vielä pysynyt aisoissa, varsinkin kun valtuutin miehen toimimaan "herkkupoliisina" :grin
 
Täällä on taas viimepäivät olleet armotonta mässäämistä :D suklaata, pitsaa ja ranskalaisia, siinä mun parin päivän ruokavalio. Noo kerrankos sitä....
 
Mulle on alkanu iskee himo melkeen mihkä vaan syötävään, mut sitten kun saan sitä mitä tekee mieli nii heti tulee paha olo. Esim. eilen teki mieli muumilimua mut sotku sain sitä nii se maistu pahalta.
 
Yllätys, mulla on vähän sama homma. Hirveesti tekee mieli kaikkee makeeta, mutta alkaa ällöttää kun vähän syö tai juo... mut suklaata on kyllä mennyt nyt fazerin sininen kahessa päivässä... olo on aika ällö :D mut silti sitä pitää syödä. Ja ne jäiset ranskalaiset.
 
Täälläkin vaivaa tuo makeanhimo! Olen antanut oikuilleni periksi sillä kun ostan esim karkkipussin, menee siitä vain pari karkkia ja himo on tyydytetty:D Saatan myös mennä kauppaa ajatuksena että ''jotain hyvää''. Päädyn kumminkin ostamaan vain kaikkea ''järkevää''. Otan aina kaikkea ei järkevää käteeni ja mietin mitä kaikkea pahaa niissä on. Mietin myös haluanko oikeasti syödä tuollaista ja sitten totean etten halua.:stop::yuck: Kauppareissuihin vierähtää helposti tunti poikineen kun haahuilen joka hylly välin miettien mitä oikein haluan. Yleensä päädyn ostamaan hedelmiä ja ehkä yhden suklaapatukan tai jätskin:p:cool:
 
Minäkin oon ruvennu haahuilemaan kaupassa ja siellä menee aina tovi ku pitää nii miettiä mitä haluaa:grin ennen kauppaa olen aina varma haluistani, mutta kaupassa liikaa vaihtoehtoja:oops::grin
 
Mulla halut ei aina kestä sinne kauppaan asti! Voin lähteä hakemaan vaikka jäätelöä ja palaan pähkinöiden kanssa:rolleyes::p
 
Ja kaikki makea on niiiiin NAM just nyt:nailbiting: tää on ihan jo hirveetä:grin mutta onneks tulee huono olo jos mässyttää vähänki liikaa...muuten eläisin varmaan jäätelöllä, juustokakulla,karkilla ja limsalla:hungry:
 
Mun tekee mieli koko ajan valkosipulidippiä! Nam! Sitä vois vaikka syödä vaikka minkä kanssa. Muutenkin kaikki missä on valkosipulia on tällä hetkellä niin hyvänmakuista. Tosin eipä tartte seuraavana päivänä mennä mihkään löyhkäämään :D
 
Huh huh, ihan hirvittää kun mietin viimesen viikon ruokavaliota... roskaruokaa on mennyt ihan liikaa ja leivottua on tullut ihan laittoman paljon... mut kun on niiiiin hyvääää! :P Oon vaan tyytyväinen kun pystyn ylipäätään syömään. Pitikin alkaa miettimään, apua mikä mäkkärin himo iski.... onneks sinne on 70km matkaa :D
 
Aamulla iski yhtäkkiä banaanikakkuhimo. En ole koskaan ennen tällaista leiponut enkä muista milloin olisin syönytkään, mutta nyt oli aivan pakko saada sellaista, joten ei auttanut kuin leipoa. Vetäsin sitten neljäsosan kakkua sen vielä ollessa lämmintä. :woot:
 
Marianne karkit! Tää vauva on oikeesti suklaasta ja sokerista tehty, ei parane mennä isona vesisateeseen ettei sula :D Vaikka kuinka yrittäisi syödä terveellisesti, niin jotenkin joukkoon eksyy just suklaata, limpparia ym muuta ei niin terveellistä.
 
Voi voi tätä syötyä sokerin määrää! Tää makean himo karkaa ihan käsistä:facepalm: mikään ruoka ei maistu, eikä kyllä tee mielikään mitään...muttaku jotain lämmintä/terveellistä pitäis päivittäin yrittää syödä:shifty: ja hirvee himo johonki raikkaaseen juomaan, muttaku en oo vielä löytäny sellasta! Vettä menee paljon, mutta jotain muutaki tekis mieli...harmi ku ei suomessa myydä fanta lemonia!!:inpain:
 
Kahvia ei meinaa enää saada alas ollenkaa, tulee samoja fiiliksiä ku alkuraskaudessa:grin
 
Nodde, oon kironnut ihan samaa! Tekis hirveesti mieli jotain kirpsakan raikasta limua tai mehua, mut kaikki on joko ällömakeita tai muuten vaa pahoja. Muumilimu on aina ollut mun pahe, mut nyt se ei meinaa mennä alas kun tuntuu nii makeelta... plläääh. Täytyy ottaa baarimikon taidot käyttöön ja alkaa leikkiä vichyllä ja mehuilla :P vichy + omppu/päärynä/lime mehu on aika jees! saa kivoja makuja kun yhdistelee eritavalla! Mulla on taas ollut niin huono olo et pariin päivään en ooo syöny ku riisikakkuja...
 
Takaisin
Top