Raskausajan ruokavalio

Kumma kun juuri sitä, mitä ei saa, tekee mieli 😅 Ihan hirveesti haluis just lakuja tai salmiakkia 😋 Pantterit on mun heikkous

Kumma kun juuri sitä, mitä ei saa, tekee mieli 😅 Ihan hirveesti haluis just lakuja tai salmiakkia 😋 Pantterit on mun heikkous
Kävin eilen kaupassa ja siellä oli irtokarkit tarjouksessa. Päädyin ostamaan vähän, mut huomasin kyllä aika nopeasti et useimmat suosikit on salmiakkia tai lakritsaa 😐

Lakua ja salmiakkia tekee mieli, kun sitä ei saa. Viimeksi ostin synnärille ison säkin niitä. No ei maistunutkaan kun ei enää ollut kiellossa. Mies päätyi syömään kaikki.. 😊

Just tuossa mietin, että mahdollisesti ensi jouluna ei syödäkkään kylmässavustettuja ja graavattuja kaloja yms.
Edellisessä raskaudessa olin plussannut juuri ennen jouluaattoa ja nyt jos hyvin käy, aletaan olla sitten loppupuolella raskautta jouluna 🤭

Ei hitto kun tajusin just vetäneeni lakritsi jäätelön... Noh ehkä se yks kerta ei nyt tekisi mitään liian pahaa 😅 otin vain ekan random jäätelön pakkasesta enkä ajatellut asiaa sen kummemmin.

Ei hitto kun tajusin just vetäneeni lakritsi jäätelön... Noh ehkä se yks kerta ei nyt tekisi mitään liian pahaa 😅 otin vain ekan random jäätelön pakkasesta enkä ajatellut asiaa sen kummemmin.
Juuri näin, satunnainen lakritsijäätelö tai vastaava on ihan ok 🧡

Mulla juuri lakritsi ja sen makuiset asiat melkein ainut mitä tekisi mieli 🥲 yleisesti kaikki ruoka ällöttää. Viime (keskenmenneessä) raskaudessa oli vielä saatavilla Salta katten glykyrriysiinivapaita salmiakkeja ja ne oli aika hyviä, mutta näiden valmistus on näköjään harmillisesti lopetettu.

Juuri näin, satunnainen lakritsijäätelö tai vastaava on ihan ok 🧡

Mulla juuri lakritsi ja sen makuiset asiat melkein ainut mitä tekisi mieli 🥲 yleisesti kaikki ruoka ällöttää. Viime (keskenmenneessä) raskaudessa oli vielä saatavilla Salta katten glykyrriysiinivapaita salmiakkeja ja ne oli aika hyviä, mutta näiden valmistus on näköjään harmillisesti lopetettu.
Oho! En oo edes ajatellut että sellaisia on joskus ollut. Onpa mielenkiintoista.

Mä ostin kaupasta eilen glykyrritsiinittömiä passionsalmiakkeja. Olin syönyt jo kaikki edellisen raskauden varastot 😅 Salmiakin himo on siis ihan kohtuudessa. Kofeiinitonta teetä on vielä reilusti jäljellä, se on säilynyt reilun vuoden takaa. Ostin toki useamman pussin, sillä postikulut oli melko isot. Nyt ei vaan ole oikein iltatee maistunut, niin nämä varmaan riittää.

Takaisin