Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin eilen kaupassa ja siellä oli irtokarkit tarjouksessa. Päädyin ostamaan vähän, mut huomasin kyllä aika nopeasti et useimmat suosikit on salmiakkia tai lakritsaaKumma kun juuri sitä, mitä ei saa, tekee mieliIhan hirveesti haluis just lakuja tai salmiakkia
Pantterit on mun heikkous
Juuri näin, satunnainen lakritsijäätelö tai vastaava on ihan okEi hitto kun tajusin just vetäneeni lakritsi jäätelön... Noh ehkä se yks kerta ei nyt tekisi mitään liian pahaaotin vain ekan random jäätelön pakkasesta enkä ajatellut asiaa sen kummemmin.
Oho! En oo edes ajatellut että sellaisia on joskus ollut. Onpa mielenkiintoista.Juuri näin, satunnainen lakritsijäätelö tai vastaava on ihan ok
Mulla juuri lakritsi ja sen makuiset asiat melkein ainut mitä tekisi mieliyleisesti kaikki ruoka ällöttää. Viime (keskenmenneessä) raskaudessa oli vielä saatavilla Salta katten glykyrriysiinivapaita salmiakkeja ja ne oli aika hyviä, mutta näiden valmistus on näköjään harmillisesti lopetettu.
Ite tapaan paistaa munakokkelin ruisleivän päälle. Se on aika hyvä tyydyttämään mun pahimmat himot. Sit syön myös paljon valmis salaatteja. Monet napostelee baby porkkanoita ja miniluumutomaatteja. Itsekin olin joskus miniluumutomaattien suuri kuluttaja.Onko muilla loputon nälkä normaaleista arkiruokailuista huolimatta? Otetaan ideoita vastaan terveellisistä/ vähäkalorisista välipaloista/snäkseistä! Olin miettinyt porkkanatikkuja + dippiä tai keitettyjä kananmunia.
Parhaat vinkit ja ideat kehiin![]()
Maustamaton (rasvaton) jogurtti ja siihen jotain marjaa tai hedelmää paloina. Tulee maltillisesti energiaa, mut jonkun verran kuitenkin proteiinia. Välillä lisään myös mysliä tai leseitä.Onko muilla loputon nälkä normaaleista arkiruokailuista huolimatta? Otetaan ideoita vastaan terveellisistä/ vähäkalorisista välipaloista/snäkseistä! Olin miettinyt porkkanatikkuja + dippiä tai keitettyjä kananmunia.
Parhaat vinkit ja ideat kehiin![]()
Just olin itsekin tulossa suosittelemaan maustamatonta jogurttia kivoilla päällysteilläMaustamaton (rasvaton) jogurtti ja siihen jotain marjaa tai hedelmää paloina. Tulee maltillisesti energiaa, mut jonkun verran kuitenkin proteiinia. Välillä lisään myös mysliä tai leseitä.
Maitorahkaa hedelmäsoseella.
Hapankorput keso-raejuustolla ja päälle mustapippuria on hetkittäin mun himo.
Kaikki pilkotut hedelmät ja kasvikset tietty myös. Pakastin mehujäämuotteihin hedelmäsosetta, mut ilmeisesti laiska voi heittää vaan lasten smoothiepussin pakkaseen ja saada mehujäätä.
Siis joo tää joulun ruokailu harmittaa jo nyt kun joutuu kylmäsavulohitahnat ja juustot (ainakin osan) jättämään välistä.Mulla varmasti eniten tekee tiukkaa lakut, juustot ja jouluna graavi.En kovin paljon juo kahvia, joten sen kanssa ei ole ongelmaa
Teetä ja pepsiä menee kyllä välillä.
Mä opin vastikään että on olemassa kofeiinitonta mustaa teetä. Sitä oli jopa sryhmän kaupassa ihan hyllyssä kun kävin tutkii asiaa.Sitten, itselleni suurena järkytyksenä tuli tuo ettei saisi juoda mitään yrittiteetä ollenkaan. Olen suuri rooibos-teen ystävä ja juon sitä jokaikinen ilta 1-2 kuppia. No nyt kesällä pärjää ilmankin, mutta kauhulla mietin tulevaa syksyä ja talvea — miten tulen selviämään ilman ihanaa rooibos-kupillista. Ravintosuosituksissa suositellaan juomaan teenlehdistä tehtyjä juomia, mutta eihän niitä voi juoda iltateenä kun niissä on kofeiinia?
Pitääkin etsiä jos löytyisi joku kofeiiniton teevaihtoehto.