Mustikka11
Silmät suurina ihmettelijä
Hei, onko jollakulla kokemusta tai suositteluja kofeiinittomasta mustasta teestä? Tässä flunssaa parannellessa tajusin että teenkin kanssa alkaa suositusrajat paukkua kohta. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla alkoi kahvi tökkimään jo ennen plussaa niin sen määrä oli helppo pudottaa sallittuun. Normaalisti kun juon kuitenkin sen 4-5 kuppia päivässäMulla oli myös edellisessä raskaudessa radi, joten todennäköisesti tälläkin kertaa joutuu olemaan aika tosi tarkka siitä mitä syö.
Töissä tää kahviasia aiheuttaa vähän päänvaivaa, kun oon juonut siellä aina aamulla ja iltapäivän tauolla kupillisen, mietin millä vaihdan kofeiinittomaan tai teehen. Nyt oon jakanut kupillisen kahtia, mutta se ei oo niin kiva keino.
Mää oon korvannut kahvia tolla Yogi teellä, ne maistuu ainaki tosi hyvältä ja on kofeiinittomia.Hei, onko jollakulla kokemusta tai suositteluja kofeiinittomasta mustasta teestä? Tässä flunssaa parannellessa tajusin että teenkin kanssa alkaa suositusrajat paukkua kohta.![]()
Oliko tähän alkuvaiheeseen jotain listaa? Sain jo paniikin kun etsin tietoa ja tajusin, ettei pellavansiementä saa syödä eikä Rooibos teetä juoda. Ja sain jo sitten kaikenlaisia mielikuvia siitä, että tää oli nyt tässäkahvin rajoitus, raaka liha, kahvi, lakritsi, salmiakki jne oli kyllä muistissa mutta ei edes inkiväärivalmisteita.. no, ehkä pitää vaan olla nyt onnellinen että tuli etsittyä tietoa jo näin alkuvaiheessa
Kiitos, ei ollutkaan mikään peruslista vaan sisälsi näppärää tietoa myösRuokaviraston sivuilla on hyvä taulukko! https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/ohjeita-kuluttajille/turvallisen-kayton-ohjeet/
Hei löysin muuten tuon Zoegas tummapaahdonJuon aikalailla kaikkia mitä kaupasta irti saa milloinkin, en ole kovin tarkka maun kanssa ja tykkään vaihtelusta.Olen eniten keskipaahtoisen kahvin ystävä ja useimmin ostoskoriin tarttuu kofeiinittomista Kulta Katariina, Juhlamokka tai Zoegas. Tummin noista on varmaan Segafredon Decaf ja se on kyllä hyvää myös.
️
Kiitos vinkistä! Yogi teen laaduista oonkin aiemmin juonut noita chai-tyyppisiä kun tykkään niistä paljon, tutkin löytyisikö sieltä jokin hyvä.Mää oon korvannut kahvia tolla Yogi teellä, ne maistuu ainaki tosi hyvältä ja on kofeiinittomia.