tohon salmiakkiin kyl iso suositus se oli namituvan raskaussalmiakki siinä' ei oo sitä glykyrritsiiniä mikä on se haitallinen raskausaikana. Ja mun käsittääkseni niitä on tullut jo muitakin mut noi namituvan on niin hyviä toki myös kalliita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On ok! Raaka kananmuna ei ole kielletty SuomessaOlikohan kaupan perunasalaatti ok? Lähinnä tuo Forssan perunasalaatti, mietin, kun ainesosaluettelon mukaan siinä on kananmunankeltuaista.
Kiitos! Mä oon huomannut ostavani tätä nyt kotiin ja aina syöttäväni sen lapselle, kun en oo itse uskaltanut syödä.On ok! Raaka kananmuna ei ole kielletty SuomessaJa tommosissa se taitaa olla myös pastöroitua.

Saman olen itsekin huomannut.Juon harvoin energiajuomia, mutta jostain syystä nyt raskaana ollessa tekis erityisesti mieli. Kai se on niin että kaikki kielletty houkuttaa.
Okei, nyt ajattelen loppuillan lohileipiä....Jep. Kofeiinin välttely on ollut helppoa, kun ei vaan tee yhtään mieli kahvia. Energiajuomaa on kyllä vähän ikävä. Kylmäsavulohi huutelee aina kaupan altaasta mun nimeä, mut taidan pyytää mieheltä synnärille lohileipiä![]()
Huom. pastöroitua mätiä saa raskaana syödä vapaasti, ainoastaan pastöroimaton mäti kiellettyä. Esim. osa Disas-merkin mädeistä on sallittuja ja niitä taitaa kaikissa kaupoissa olla.Jouluna sit taas varmaan harmittaa mäti ja graavilohi, mutta kyllä siitä selviää![]()
Aivan, muistankin lukeneeni jotain tällasta! Se kyllä tuntuu silti jotenkin epäilyttävältä ajatukselta, mutta ehkä sitä sit vois jouluna testata!Huom. pastöroitua mätiä saa raskaana syödä vapaasti, ainoastaan pastöroimaton mäti kiellettyä. Esim. osa Disas-merkin mädeistä on sallittuja ja niitä taitaa kaikissa kaupoissa olla.Graaviloheen ei sit oo mitään apuja
![]()
Vois kyllä vihdoin tänä vuonna testataSuosittelen graavilohen tilalle porkkalaa! Itse tehnyt parina jouluna ja ollut niin herkullista ruisleivän/saaristolaisleivän päällä.