Mä oon harrastanut juoksua lähes koko ikäni jollain tasolla. Takana on kaksi täyspitkää maratonia ennen ensimmäistä raskautta ja nyt vielä lokakuun puolivälissä juoksin puolimaratonin päästen asettamaani tavoitteeseen (alle 2 h) :) . Nyt kuitenkin huomaan, että juoksuasento tai painopiste on muuttunut siten, että toinen polvi ja kankku kipeytyy jo 20 min juoksemisen jälkeen, vaikka vauhtiakin oon hidastanut. Mulla nyt on polvien kanssa ollut aiemminkin ongelmia, joten sinänsä tuo ei yllätä, mutta ärsyttää kylläkin. Saa nyt nähä kauanko tätä harrastusta pystyy jatkamaan ja jossain vaiheessa on pakko vaihtaa taas kävelyyn.
Ruokavaliota en ole koskaan pahemmin tarkkaillut. Syön sitä mitä mieli tekee. Yleensä se vaan menee niin, että mitä enemmän juoksee, sitä enemmän tekee mieli myös syödä terveellisesti. Mutta jos tekee mieli pizzaa tms.niin sitten syön pizzaa :) . Paino mulla kuitenkin nyt normaalin alarajoilla, joten sen suhteen ei tarvii syömisiä niin tarkkaillakaan. Toki noita raskaana kiellettyjä ruoka-aineita pyrin välttämään :) .