Raskausajan ruokasuositukset?

Siis mitä nämä salmiakit ovat, täyty kyllä heti tutkia interwebin ihmeellisestä maailmasta! Salmiakki/laku himo on ollut ihan järkyttävä siitä asti kun sen tiesin olevan ei suositeltujen listalla..
Mä löysin ihan K-Supermarketista. Sellanen valmistaja kun Namitupa. Niillä myös nettisivut, mistä voi kans tilata noita salmiakkeja☺️
 
Siis mitä nämä salmiakit ovat, täyty kyllä heti tutkia interwebin ihmeellisestä maailmasta! Salmiakki/laku himo on ollut ihan järkyttävä siitä asti kun sen tiesin olevan ei suositeltujen listalla..
[/QUO
Siis mitä nämä salmiakit ovat, täyty kyllä heti tutkia interwebin ihmeellisestä maailmasta! Salmiakki/laku himo on ollut ihan järkyttävä siitä asti kun sen tiesin olevan ei suositeltujen listalla..
Namituvalta ja Fazerilta ainakin niitä löytyy ...
 
Myös Salta Katten on ok raskausaikana. Samoin Tv Mix Suolainen tms. Eivät kyllä kumpikaan ole mitään henkilökohtaisia suosikkeja. Namitupa pitää ottaa kokeiluun siinä toivossa, että olisi "oikeaa salmiakkia".
 
Myös Salta Katten on ok raskausaikana. Samoin Tv Mix Suolainen tms. Eivät kyllä kumpikaan ole mitään henkilökohtaisia suosikkeja. Namitupa pitää ottaa kokeiluun siinä toivossa, että olisi "oikeaa salmiakkia".
Valitettavasti ei noista mitkään ihan "oikealle' maistu, mutta onneksi suht äkkiä suu niihin oppii.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Pak
Namituvan salmiakit kyllä kiinnostais ja niitä näytti ihan lähikaupastakin ainakin turussa saavan, mutta sen verta on hinnoissaan, ettei oo vielä raaskinu osta testiin. 😁
 
On vaikuttanut raskaus kyllä omaan ruokavalioon siten, että sushin suurkuluttajana on täytynyt yrittää keksiä jotain korviketta...ja ei sitä mikään korvaa. 🥺 Aijon tilata synnärille suahia tai viimeistään kotiin heti tultua 😄
 
Mä odotan kanssa ku kuuta nousevaa, että saan sushia. Mikä sun lemppari on? Ite rakastan niitä halstrattu lohi -susheja ja perus lohikin on nam 😍 oon jo puolisolta tilannut synnytyksen jälkeen (milloin toivottavasti en myöskään enää oksenna 🤞🏻) sushia ja vuohenjuustohampparin. Vuohenjuusto tällä hetkellä ehkä suurin himo näistä kielletyistä 🥺
 
Takaisin
Top