Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En juo kahvia tai ole käyttänyt alkoholia yritysaikanakaan. Salmiakki on siinä mielessä vaikein pois jätettävä. Noudatan ruokavaliota aika orjallisesti. Nyt raskausaikana mun pitäisi panostaa ruokien laatuun ja lisätä kasviksia. Herkkuja puolestaan pitäisi vähentää.
Niitä taisi olla mullakin kassissa proteiinipatukoiden lisäksi.En esikoisenkaan raskaudessa hankkinut sallittuja salmiakkeja. Synnärille sitten oli salmiakit heti varattuna.
Voi miten ihanaa! Saat olla todellakin tyytyväinen itseesi ja siihen miten hyvin sun keho toimii.Päätin jättää tässä raskaudessa kahvin kokonaan veks. Olin ihan varma että siitä tulee rankka paikka, mutta en oo muistanu kaivata kupposta ollenkaan. Ja olen siis pitkän linjan kofeiiniaddikti![]()
Omaa kehoaan kannattaa tosiaankaan kuunnella!Kahvi on mun heikko kohta. Täytyy vähentää, mut syy on hyvä![]()
Ennen positiivista raskaustestiä hain kaupasta kasan lempparisalmiakkeja ja mussutin koko satsin kuin oisi viimeinen päivä käsillä. Jokin takaraivossa sanoi, että nauti nyt, sillä näitä et hetkeen syö![]()
Tiedättekö et saako mustamakkaraa syödä?
Jee, kiitti. Mulle iski epävarmuus. Päättelin kanssa samoin. Meen äkkiä ahmimaan pannun tyhjäksi.En tiedä varmaksi, mutta mitä siinä olisi sellaista ettei saisi? Kun ei se sisällä esim A vitamiinia tms. Eli luulen että saisi.![]()