Yritän noudattaa gdm ruokavaliota edellisen raskauden vuoksi mutta tällä hetkellä en voi esim katsoakaan ruisleipään päin, pelkkä hajukin saa etomaan. Joten jos tämä alku menee vähän sinnepäin niin menköön kunhan edes jotain saa syötyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komppaan muita, että nyt tärkeintä on että saat jotain syötyä, ruokavalion ehtii laittaa kuntoon sitten kun pahin olo alkaa helpottaa! Nimimerkillä juustohampurilaista tekis mieli joka päiväYritän noudattaa gdm ruokavaliota edellisen raskauden vuoksi mutta tällä hetkellä en voi esim katsoakaan ruisleipään päin, pelkkä hajukin saa etomaan. Joten jos tämä alku menee vähän sinnepäin niin menköön kunhan edes jotain saa syötyä.
Ja ne tuli jo tänään perille olipas nopea toimitusTilasin viimein netistä raskaussalmiakkeja, kun tuntuu etten pärjää ilman ja oon vähän liiankin reippaasti syönyt tavallista salmiakkia
Ainakaan näissä mitä Namituvalta ostin ei ole vehnää. Ovat kovia pastilleja.Onko niissä sun tilaamissa salmiakeissa vehnää @Plumeria?
Minä ostin niitä fazerin katteneita salmiakkihimotukseen mutta niissä on vehnää :/
Just mietin itsekin, että pitäiskö tilata. Tykkään vahvasta salmiakista, ajavatko nämä asian?Namitupa-lähetys saapui ja kreivin aikaan
Just mietin itsekin, että pitäiskö tilata. Tykkään vahvasta salmiakista, ajavatko nämä asian?
Onks nää hyviä? Pystytkö vertaamaan makua johonkin toiseen salmiakkiin?Namitupa-lähetys saapui ja kreivin aikaan
Mulle noi salty loves oli turhankin suolaisia. Muut on hyviä joskin tykkään enemmän pehmeistä katkeista, mut kaikkee ei voi saadaOnks nää hyviä? Pystytkö vertaamaan makua johonkin toiseen salmiakkiin?
Suolaset on hyviä onko ne siis kovia ?Mulle noi salty loves oli turhankin suolaisia. Muut on hyviä joskin tykkään enemmän pehmeistä katkeista, mut kaikkee ei voi saada
Tutkiskelin nettisivuilta, että onhan noille myös muita nettikauppoja jälleenmyyjinä sekä ihan K-kauppoja (ainakin meidän kaupungissa). Kannattaa myös ne vilkaista!Paljon tilaatte, että on järkevä maksaa postikulujen kanssa noista? Himottashan nuo, kun kattelee, mutta on kyllä suolainen myös hinta
Ovat riittävän vahvoja kylläJust mietin itsekin, että pitäiskö tilata. Tykkään vahvasta salmiakista, ajavatko nämä asian?
Joo nämä on kovia. Itse tykkään vähän pehmeämmistä, mutta totta puhuen ei ole haitannut nyt lainkaanSuolaset on hyviä onko ne siis kovia ?