Raskausajan ruokasuositukset

Yritän noudattaa gdm ruokavaliota edellisen raskauden vuoksi mutta tällä hetkellä en voi esim katsoakaan ruisleipään päin, pelkkä hajukin saa etomaan. Joten jos tämä alku menee vähän sinnepäin niin menköön kunhan edes jotain saa syötyä.
 
Yritän noudattaa gdm ruokavaliota edellisen raskauden vuoksi mutta tällä hetkellä en voi esim katsoakaan ruisleipään päin, pelkkä hajukin saa etomaan. Joten jos tämä alku menee vähän sinnepäin niin menköön kunhan edes jotain saa syötyä.
Komppaan muita, että nyt tärkeintä on että saat jotain syötyä, ruokavalion ehtii laittaa kuntoon sitten kun pahin olo alkaa helpottaa! Nimimerkillä juustohampurilaista tekis mieli joka päivä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :No Evil Monkey:
 
Joo jospa se tästä pikku hiljaa alkaa helpottaa 😁 Muita herkkuja ei kyllä onneksi tee mieli, mutta tuollainen suolainen ruoka niin kyllä kiitos
 
Tilasin viimein netistä raskaussalmiakkeja, kun tuntuu etten pärjää ilman ja oon vähän liiankin reippaasti syönyt tavallista salmiakkia 🥹
 
Onko niissä sun tilaamissa salmiakeissa vehnää @Plumeria?
Minä ostin niitä fazerin katteneita salmiakkihimotukseen mutta niissä on vehnää :/
 
Onks nää hyviä? Pystytkö vertaamaan makua johonkin toiseen salmiakkiin? 😂
Mulle noi salty loves oli turhankin suolaisia. Muut on hyviä 😊 joskin tykkään enemmän pehmeistä katkeista, mut kaikkee ei voi saada 😄
 
Paljon tilaatte, että on järkevä maksaa postikulujen kanssa noista? Himottashan nuo, kun kattelee, mutta on kyllä suolainen myös hinta 🥲
 
Paljon tilaatte, että on järkevä maksaa postikulujen kanssa noista? Himottashan nuo, kun kattelee, mutta on kyllä suolainen myös hinta 🥲
Tutkiskelin nettisivuilta, että onhan noille myös muita nettikauppoja jälleenmyyjinä sekä ihan K-kauppoja (ainakin meidän kaupungissa). Kannattaa myös ne vilkaista!

Jotenkin itsekin tuon pakkauskuvan perusteella luulin, että nämä ovat pehmeitä karkkeja 😅
 
Nyt en saa enää noita salmiakkeja mielestäni ja piti miehelle laittaa kuvakaappaus, et minkänäköisiä pusseja saa tänään metsästää Cittarista 😂
 
Takaisin
Top