Raskausajan ruokajutut

Mun teki aivan älyttömästi mieli maksamakkaraa vielä vähän ennen kuin plussasin. Pystyin vetämään sitä ihan pelkälteen. Onneks meni se himo ohi, kun ei varmasti sallittu 2 palaa päivässä ois tyydyttänyt sitä himoa mikä silloin oli :D
 
Mun rupes eilen tekee mieli ranch-dippiä. Pakkohan se oli turkkilainen juksu käydä hakemassa ja dippailla porkkanoita, kun sipsiä ei tehny mieli (ehkä hyvä niin). Sitte porkkana loppu kun vielä noin 1/4 pikarillista oli vielä dippiä nuin söin sen sitte sellasenaan :D
 
Joku puhui aikasemmin siitä tummasta reissumiehestä ja kyllä vaan maistuu. Nämä kaikki päivät himonneena annoin itseni sortua leipäostoksille.. :D Ja tänään tein pinaattikastiketta ja pastaa. Epäilyttävästi alkaa liha jäädä pois ruokavaliosta o_O
 
miulle ei enää tänään mennykkää reissumiehet. äklötttää kaikki. mitä sillo kannattaa syödä jos ei tee mitään mieli ja kaikki oksettaa?
 
Mulla etoo edelleen varmaan 10 tuotetta 15:sta.. Syön tasan sitä, mikä vähänkään tuntuu sille. Läpi on käyty hapankorput, karjalanpiirakat, muutama mehu, perunamuusi jne.. Aamulla kelpaa joku, illalla ei enää samainen missään nimessä.
 
PePa, joo! Paprika on aika kova juttu nyt täälläkin! Toivottavasti ei ala närästää niinkun esikoisesta, jäis kyllä paprikat sitte syömättä :/
 
Tänään töiden jälkeen ruokakaupassa nälkäisenä: tuli ostettua ruokatarpeet moneen sapuskaan.Kauhia vihannes ja hedelmähimo iski ja tuli ostettua ainekset kanasalaattiin, kasvissosekeittoon... kotiin päästyäni keitin porkkanoita ja parsakaalia ja paistoin kanafilettä. Lisäksi vielä creme bonjour cuisine soosia makuna kolme sipulia. Aivan tajuttoman hyvää, nam! Mulla uppoo juuri parhaiten hieman kevyemmät pöperöt. Toivottavasti tällaisena mieliteot myös pysyisivät, sillä tätä elopainoa on jo muutenkin aivan liikaa. Yritän tosin olla stressaamatta asiasta sen enempiä.
 
Kunpa mullakin uppois kevyt ja terveellinen...tänään tein kanapastaa :D
 
Mun täytys keksiä jotain, mikä ei etois niin pahasti.. Ideat vaan uhkaa loppua! :s
 
Mä söin tänään lounaaks pelkkiä nuudeleita, iiihanan suolasia! Nyt himottais karkki ja juustonaksut. Kohta kauppareissu edessä, saas nähdä pysynkö tiukkana.
 
Kaupasta kotiuduttu juustonaksupussin kanssa. :wideyed: Mutta karkit jäi kauppaan! Muuten mukaan tarttukin paljon hedelmiä ja muuta terveellistä. Feta-pinaattipastaa tekee mieli, sitä huomenna lounaaks.
 
Mä tein ja söin eilen pinaatti-feta pastaa. Ja mies vaan pudisteli päätään ja totesi, että ehkä hänen täytyy alkaa tehdä omat ruokansa nyt.. :D
 
Kaupasta kotiuduttu täälläkin. Suolakurkkuja, appelsiineja ja tummaa reissumiestä, noin niinkun pääpiirteittäin. :P En keksi yhtään mitään ruokia mitä tekis mieli...tarjousjauhelihaa lähti mukaan, jospa siitä jonkun ruuan keksii :P
 
Voittajafiilis, sain itteni ulos pienelle kävelylle! Samalla myös kaupan kautta, paaaljon hedelmiä ja karkkipussi :D
 
Suosittelen! Ei töki yhtään, helposti uppos kaks isoa lautasellista jee :grin
 
Selailin reseptejä, mutta mikään ei suuresti houkuta. Kalareseptit pientä kiinnostusta aiheuttaa, samoin intialaistyyppisten ruokien reseptit, mutta niissä melkein aina inkivääriä, joka kielletty. Mitä mää tahon???!? :confused: Nytkin taas nälkä ja ei mitään tee mieli. Ja tää nälkä muuten vaivaa ihan yhtenään! Töihinki piti hommata välipalakeksejä ja suolakeksejä hätävaraksi, että selviää.
 
Takaisin
Top