Raskausajan ruokajutut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anoppi joskus paasas mulle, että kauraleipä tekis vatsalle hyvää vaihteluksi ruisleivälle. No kappas, kaupassa kun kattelin, niin tosiaankin niissä on suurimmassa osassa vehnää, vaikka myydään kauraleipänä. Ihan kiva, mut se vehnä mulla vasta pierettääkin!
Fazerin ruis Real on sellanen, et ei niin turvota, en tiedä mistä johtuu, mut sitä oon nyt syöny sen minkä annan itelleni luvan syödä. Yleensä vain aamulla kaurapuuron ja marjojen kaverina menee pari palaa.
 
Oikeasti kauraleipää on super vaikea löytää! Niissä on aina vehnää mukana :/
 
Mullekin vehnä on pahin, mut kun ruikkarit on niin hyviä :D Mullekin Real sopii, mut se ei oo niin hyvää :D
 
Realia söin monta pussia joskus ensimmäisen kolmanneksen aikana.. Sillon se oli hyvää. Äskön sain real siivun täällä sairaalalla ja mietin vaan et kuin se niin pahasti muka himotti jossain kohti.. o_O
 
Mulle se Real uppoo kyllä, varsinkin ihan tuoreena on herkkua ihan pelkän margariinin kanssa.
Mut jos ihan kunnon voikkareita hyvillä täytteillä miettii, ni ei mikään voita perus reissaria tai ruispaloja. :wink
 
Mä oon syöny paljon sitä 100% ruisleipää.. tosin nyt en oo pitkiin aikoihin kauheesti leipää syönytkään..
Mulla on vieläki kauhee himo heseruokaan..mä en tajuu, ku ei se oo ees hyvää..eikä helpota et anoppi tyrkkäs kouraan hesen alekuponkeja..
 
Meillekin tuli TAAS hesen alekuponkeja tänään. En tiedä mikä siinä ruuassa houkuttaa, kun ei se nyt niin kummosta ole. Jos noutoruokaa mietin, ni mielummin pizzan ottas. Silti heseruuat on nyt uponnu mullekin raskaana ollessa ennenkuulumattoman hyvin. :grin
 
Mä heitin Hesen kupongit suoraan roskiin, koska sinne en eksy, kuin kana-ateriakupongin kanssa :D Real oli parasta tuoreena, paahdettuna ja pelkiltään :D
 
Nyt on huono olo, kun kotimatkan varrella oli hese ja pitihän pysähtyä..Hitto..
 
Mäkin heitin ne alekupongit suoraan lehtikierrätykseen :D Onneks ei ite tule hesessä käytyä, kun ei sieltä saa nykyään kasvishampurilaisia. Tosin hampparia enemmän mua kuumottaa aina etenkin ne mäkkärin mcflurryt :nailbiting: Oon nyt luvannut miehelle olla herkkulakossa, kun se jaksaa mulle aina natista asiasta. En mä kyllä mitenkään erityisemmin herkkuja syö, kun ei me niitä juurikaan osteta. Mutta eikös kylässä ollessa saa vetää koko rahan edestä herkkuja, jos siellä on niitä tarjolla? :rolleyes: :grin
 
Kyläillessä on epäkohteliasta olla syömättä herkkuja. Joten hyvällä omallatunnolla vaan! :)
 
Juurikin niin. Kotiin ei osteta, mut kylässä voi syödä kaksin käsin :D Onneks yleensä kyläilyjä on kerta viikossa tai vähemmän :)
 
Noniin, eli turha ukon valittaa mitään ;) Itelleensäkin maistuu suklaa varsin hyvin, jos sitä joskus sattuu ostamaan :D
 
Mä rakastan ruisleipää! Söin alussa ihan hirveästi paahdettuja ruispaloja juustolla, mutta sitten se sulava juusto alkoi maistumaan pahalle ja siirryin tuoreisiin ruisleipiin, mutta muutama viikko sitten närästys toi lopun niillekin ja jouduin siirtymään muihin leipiin, mutta kun mikään muu leipä vaan ei oo yhtä hyvää :( :/

Hesehimo mulla meni onneksi ainakin hetkeksi ohi yhellä juustoaterialla, tosin nyt tekee mieli kotipizzaa ettei sekään nyt kovin suuri juhlan aihe ole :P
 
Täällä taas korvataan herkut paahdetulla ruikkarilla kera oivariinin ja oltermannin. Tän siitä saa, kun on kolme viime vuotta elänyt ilman näitä syntisyyksiä :D
 
Ei pitäis lukea tätä foorumia enää kun on iltapalan periaatteessa syönyt. Nyt mun on kai pakko mennä paahtaan ruisleipää :D
 
Takaisin
Top