Raskausajan ruokajutut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hih ^_^ Mies (kokki) nauro tolle mun kuvalle, että olin oikein gourmee-heinätkin siihen päälle laittanu, mut pitihän se nyt vähän yrittää, kun kerran julkaisee ruoasta kuvan! :D Palautetta kyllä tuli, että olisi vielä kirsikkatomaattia pitäny laittaa, niin ois ollu kivat värit :D
 
Mullakin kävi kaalilaatikko yksi päivä mielessä :D

Loppuviikosta vois tehdä kasvislasagnea. Tänään (ja huomenna) on kesäkeittopäivä, sopivasti pääsiäisähkyn perään :grin
 
Mulla just porisee hellalla kastike kasvislasagneen. Lounaaksi kokkailin sienipiirakkaa ja salaattia. Tuli pääsiäisenä syötyä niin älytön määrä lihaa, et nyt mennään kasvispainotteisesti muutama päivä. Vaikka sienipiirakassa onkin vähän pekonia. :grin
 
Oi nam, sienipiirakka! Mun tekis kanssa mieli tehdä joku ilta jotain suolaista piirakkaa, täytyykin katsella reseptejä. Kiitos muistutuksesta miuk ;)
 
Mä en tiedä yhtään, mitä tänään söisi. Niin ähky pääsiäisestä ja itse pitäs jaksaa tehdä taas pitkästä aikaa.. :D
 
Ugh, tänään alkoi herkuton elämä ja heti nälissään sorruin ruisleipään. Nyt jyrsin kostoksi kaalia ja syön sitä niin kauan, ettei enää jaksa muuta :D
 
No ei se ruisleipä taida niin paha olla ;) Mulle ainakin sanottiin neuvolassa mieliteoista, että jos tulee vaikka himo ruisleipään niin se ei ole mikään huono juttu. Että se melkeinpä kertoo jostain elimistön puutostilasta.
 
Itellä se vaan turvottaa ja pierettää kamalasti, niin sen takia koitan vältellä :)
 
Mulla on edes hiukkasen vähentynyt taas tuo leivän syönti. Menee enää kaksi ruisleipää päivässä :D
 
No sitä se ruisleipä kyllä tekee! Itsekin mieluummin syön jotain muuta nälkääni kuin leipää, eihän sillä oikein nälkäkään lähde.
 
Mäkin oon nyt vältelly leip kun se turvottaa ja tekee olon tukalaks. Ja ruisleipä pierettää ja laittaa mahan sekasin. Eilen tosin kaalilaatikon kans söin yhden siivun :-) josko ei olis haittaa pieninä määrinä silloin tällöin.
 
Mulla on suolanhimo. Sanoi neuvolassa että ei ole vaarallista kunhan muistaa juoda. :) ruokahalu on kadonnut taas...
 
Mä voisin vaikka elää pelkällä leivällä! Onnekseni radi-ruokavaliossa ruisleipää saa ihan luvan kanssa syödä joka aterialla. :grin
 
Jos ruisleipä turvottaa ja pierettää niin kannattaa kokeilla kauraleipää joka on yleensä vatsaystävällisempi.
 
Kauraleipä ei oo niin hyvää :D Ja sit tarkkana muut, ettei kauraleipä sisällä vehnää eli lue tarkkaan tuoteseloste. Useimmat kauraleivät sisältää.
 
Takaisin
Top