Raskausajan ruokajutut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Semmonen joku kreemijutti.. en nyt tarkkaa muista. Viime pääsiäisenä tais tulla syötyä niitä varmaan 20kpl.. on ne niin hyviä. Meillä ainakin töissä tytöt menny niistä ihan sekasin viimeset pari vuotta :)
 
Oi,ne on hyviä! Mun suosikkeja kindereistä on maxit, ne pienet patukat joissa on maitotäyte.
 
Kinderit menee kaikenlaisina - muna, bueno, maxi.. ja sitten en muiden nimiä muistakaan. Mut ainakin niitä palleroita on :D täytyy testaa noita maraboun juttuja, jos tää makea käy nyt maustumaan.
 
Joo ne pallerot, namnamnam! Ja joo, kaikki kinderit uppoo! Mies tuo mulle aina laivalta tuliaisiks sellasen iiiison paketin maxeja.
 
  • Tykkään
Reaktiot: aBu
Kinderit on ihan parhaita. Söisin niitä pääsiäisenä kilotolkulla :D
 
Kinderit on kyllä nam. Mä vähän toivon, että ne kävis maistuu ennen pääsiäistä, ne munat siis.. viikonloppuna ei maistunu yhtää hyvälle muka :<
 
Joo ne Marabout!! :woot: Marabou Easter Egg taisi olla nimi. 4kpl sellasessa lilassa kanamunakenossa ja pari lusikkaa, joilla voi syödä sen kreemin sieltä munan sisältä ensin. Ihan parhaita ja äklömakeita, vaikka melko pieniä on. Ja kinderit, aaaaah :p Ei tämmösiä juttuja nyt, kun on makeet taas alkanut maistumaan :grin
 
Mä väänsin ennen esikoisen syntymää pakastimen täyteen kinderpiirakkaa mitä sitte tarjoilin sieltä kaikille jotka tuli katsomaan vauvaa.. vieläki tulee vastaan niitä piirakoita mut ei jotenki tee enää mieli.. :P Oli kyllä hyvää!
Mulla jäi mieleen ne kirpeät karkit mistä täällä puhuttiin ja tuli tänään ostettua.. en oo aikaisemmin tykänny kirpeistä. Enkä oo suklaata lukuunottamatta ostanu karkkia moneen vuoteen.. jotenki outo olo oli ostaa :D En vielä aukassu, en tiedä milloin testais et onko hyviä kuten mielikuvassa vai jääkö syömättä..
 
Itse olen muistaakseni kerran tehnyt kinderpiirakkaa ja olihan se hyvää. Tällä hetkellä vaan oma tekemiä pullia lukuunottamatta ei leivonnaiset uppoa, niin ei oikein pääse leipomaankaan.. :/
 
Mä en oo tehny,mut mieli tekis kokeilla.. Mä sit taas tein pakastimeen omenapiirakkaa ja sitruuna- ja suklaamuffinseja ennen esikoosen syntymää,niitä oli helppo napata sieltä kahvin kans. :)
 
Mä varmaankin leivon pullia pakkasen täyteen, niin niitä on sitten hyvä tarjota vieraille aikanaan :)
 
En mä ainakaan ikinä oo odottanut mitään tarjoiluja, jos menee vauvaperheessä käymään. :) Meillekin monet toi "rotinoita", yleensä just kahvin kanssa tarjottavaa. Tätä tulee jatkossa varmaan itekin harrastettua enemmän, kun käy vauvoja tapaamassa.
 
En mä ainakaan jaksa mitään alkaa puuhasteleen. En oo tähän päivään mennessä ees jaksanut. Lapsi parka, kun äiti ei osaa ees leipoa :D Kahvia ja jäätelöä voi pitää pakkasessa varalla :)
 
Ei mulle tullu mieleenkään vastasyntyneen kanssa, että oisin mitään tarjonnu :o Suurin osa toi jotakin pientä mukanaan. Mut ei me jaksettu ees ottaa vastaan kuin tunnin-pari kerrallaan ketään, kun parin ekan viikon sisään piti koko suvun päästä tulokasta näkee :)
 
Takaisin
Top