Raskausajan ruokajutut

Paljon samoja ruokahimoja täällä muillaki ku itellä,kiva!:)

Riippuu päivästä,pizzaa,hampparii,smoothiee,hapankorppuu,jälkiuunikaurapaloi,limuu,tuoremehuu,mehujäät,salmiakkii,kiivii(nam),jäätelöö,hodari,kanapasta. Ja tonnikalaa oon aalkanu useeati syömää esim.kermaviili+tonnikala+kurkkukuutioita+mausteita ja sitä ruspalojen päälle tai patongin. Tonnikalalämppärit ruspalojen kaa tomaattii ja juustoo. Nam ku on nälkä ja kauppaa pitäis lähtee.
 
Mä ajattelin pyöräyttää tänään kanakeiton, ja kotimatkalla pyörähdän leipomosta tuoretta patonkia sen kaveriks :P
Ihme mielitekoja taas! Aamulla olin vielä sitä mieltä et tänään syödään pinaattikeittoa, mut ei teekään enää mieli :rolleyes:
 
Mä meinasin lämmittää pakastimesta makaronilaatikkoa, mutta arvatkaa vaan oliko siellä sitä yhtään?
 
Oon laiska tekeen smoothieita, joten ostin kaupasta rahkajuomaa ja mansikka-banaanimehukeittoa. Namii :)
 
Perunat maistuu mullekin! Viikonloppuna äiree teki perunamuusia ja makkarakastiketta:p Noi perunat tosin ei olleet hyviä, olivat jotenki liian jauhoisia. Ja kaupasta saa perunanhimoon lihaperunasoselaatikkoa... ostin varuiks jääkaappiin, helppo napata sit vaikka töihin evääksB) Ja kaurapuuro, se menee edelleen alas ja oikeen ootan ekaa kahvituntia töissä että pääsen sitä syömään:)

Kaikkea suolasta tekis mieli, ei mitään makeaa. Mut jännä juttu, että esim, vaikka ne viimeviikkoiset nakit oli niin jumalaisen hyviä, niin emmä toista kertaa enää söisi.. Yritä tässä nyt sitten käydä kaupassa kerran viikossa niinku aiemmin. Ja lättyjä tekis kauheasti mieli.. ja munakaspiirakkaa. No, tehdään lauantaina..

Anoppi teki viikonloppuna smoothieta, oli kyllä ihan hyvää ja meni alas. Mutta se banaani..yök. Minkä perhanan takia banaania pitää tunkea kans joka paikkaan, mä niin inhoan sitä hajuakin!

Mä en pysty oikein juomaan mitään, siis en yhtään mitään. Kahvi ja tee ei todellakaan mene alas, kaakaota ehkä kupillinen päivässä. Maitokin tökkii, lasillisen juon väkisin. Vesi ei mene.. jouduin sit ostamaan oikeen Fantti-mehua, aika laimeaksi sen sekotin ja se kyllä onneksi menee alas ettei tässä ihan kuihdu. Ja kuuma vesi hunajalla+maitotilkalla menee.

Normaalisti syön aika vähähiilarista ruokaa, että jännä nähdä miten tässä käy...
 
Oooh, tulinen kanakeitto ja juustopatonki :P
Jäi vielä huomisekskin sama setti, toivottavasti maistuu yhtä hyvältä kun tänään :)

Mä oon aika vähän syöny hiilareita myös aiemmin, mut nyt en vaan tule toimeen ilman. Leipää, leipää ja leipää, ihan pullamössöpatongista ruisleipään kaikki uppoo :P
 
Tortilloja tuli just tehtyä :happy: sinäänsä ei ollut mitään himoa, mutta tulipa kaupassa mieleen.

Mulla ei hirveesti ole mielitekoja, mutta tällä hetkellä parhaimmalta maistuu jälkiuunipalat, hedelmärahka ja riisi+currykana :grin vaalea leipä, etenkin juustosämpylät, alkaa kuvottamaan... Katsotaan tilannetta ens viikolla :rolleyes:
 
Nyt ainoa mikä meni alas oli oma tekemät sämpylät ja mehujää. Pastat nousi ylös, smoothie nousi ylös :/
 
Mua etoo vähän koko ajan, mikään ei maistu, mut kaikki menee hyvin alas ja mikään ei oo vielä tullut ylös. Myöskään mikään haju ei aiheuta huonoa oloa.
 
Mulla kinkku-juusto lämpimät voileivät uunissa. Kaupasta oli pakko saada vanilja- ja toffeevanukasta.
 
Yhyy se hese taas... telkkarissa mainostettiin kebabhampurilaista. Jos huomenna ehkä :D ja kiitti miuk, nyt myös vanukkaat
 
Mulle tuli nyt stoppi appelsiineihin viimeisellä. Alkoi närästää ihan hulluna. Olin varma et nyt tulee se eka oksennus mut tais mennä ohi...
Nyt tekee mieli poppareita kun joku söi niitä töllössä :P
 
Lilja, mä en kanssa ymmärrä banaania smoothiessa. Sillä saa kyllä smoothien tehokkaasti pilalle, se on niin tunkkasta ja limasta ja tärkkelys vapautuu oikeen kunnolla kun se muussaantuu blenderissä.

Tää ketju aiheuttaa kyllä lähinnä yökötystä täällä. Mikään, mistä ootte puhunu ei tunnu yhtään hyvältä ajatukselta. Kunpa pärjäis syömättä, lopettaisin heti. Mieskin sano, kun tossa väkisin vähän söin, että näyttää ihan kauheelta suorittamiselta.

Noh, päivä kerrallaan. Koitan syödä vitamiineja ja Floradixia aloin taas juomaan, jos vähän saisin niillä korvattua sitä, että mun ruokavalio koostuu tällä hetkellä lähinnä nuudelista ja yosasta.. Oon kyllä jo vähän huolissani tästä, koska tosiaan imetän myös edelleen esikoista, että kuinka pahasti mut tässä imetään tyhjiin kaikista varastoista.
 
Toivottavasti saat pian jotain muutakin ruokavalioon. :sad001 Varmaan pidemmän päälle vetää kyllä olon kurjaksi kun ei saa syötyä. Pääasia nyt tietysti että edes jotain, mutta ei nuo nuudelit taida kovin ravinnerikasta pöperöä olla. Ihme että esikolle sitten maitoa vielä riittää kuitenkin?!

Ja niin, samaa mieltä banaanista. Menee ihan sellasenaan, mut se ei kuulu blenderiin :wink
 
Mä taidan olla ainut, joka rakastaa limasia banskupirtelöitä. Banaani on ehdoton smoothiessa :D
 
Mäkin kyllä ainakin normaalisti pidän banaanista smoothiessa ja pirtelössä. Tämän hetkinen tykkäämättömyys ei ole huomion arvoista :D
 
Sannis, joo, kyllä maitoa esikolle riittää. Oon itekin pohtinu, että missä vaiheessa näillä syömisillä ehtyy. Oon vettä saanu kuitenkin juotua ihan hyvin, niin ehkä tosiaan jostain varastoista sitten menee maitoon kaikki.

Taas olis nälkä, muttei tee mieli syödä mitään. Ja just nyt ei närästäkään, se palaa ihan varmaan taas syömisen päälle. Huoh. Noh, ei tää voi ikuisesti kestää :) Ehkä neuvolassakin saan jotakin vinkkiä torstaina.
 
Mä aloitan ruokailun kahdella Renniellä ku muuten närästää niin paljon mutta se on toistaiseksi auttanu. Tuntuu et suht normaalisti ois syöny, pienempiä annoksia vähän tiheänmin taktiikalla tosin ja leipää tavallista enemmän ja protskua vähemmän.. mieli ei kauheesti tee mitään mut kun syö vaan ni menee alas yleensä, ainoastaan aamulla ei voi kuvitellakaan saavansa alas muuta ku paahtoleipää paahdettuna ja kuivana tai hapankorppua..

Niin ja en oo kovin suuri banaanin ystävä ja eritoten kaikki kypsennetyt banaanijutut inhottaa mut just smoothiessa tykkään banskusta tai avokadosta välillä.. tekee semmosen silkkisen (=limainen? :D ) rakenteen siihe.
 
Taas pitäisi nousta ja etsiä jotain syötävää. Jotain mikä mielellään pysyis sisällä ja uppois. Suurin ongelma lienee keittiö, joka haisee. Mies vissiin illalla paistellu jotain o_O
 
Meillä haisee keittiössä tupakka! Joku pirun ääliö naapuri vissiinkin sauhuttelee sisällä. Ei juma kun tekis mieli mennä tonne rappuun ovien taa haistelee ja selvittää missä kämpässä se munapää asuu ja sanoa pari valittua sanaa. Esikko vaan estää tämmöset seikkailut. Mut koita tässä nyt sitten mennä syömään jotain...
 
Takaisin
Top