Raskausajan ruokajutut

Ja mun ruisleipää. Söin jo puolikkaan ja mies toisen puolen. En oo syöny leipää moniin kuukausiin. Samoin tekis mieli grillattua broileria. En jaksais yksin lähtee kauppaan, niin saa jäädä haaveeksi.
 
Mulla olis jäätelöä kaapissa, kun kaupassa sitä himoitsin hulluna. Mutta kukapa sitä enää kotona samalla tapaa osaisi himoita.. :D
 
Tämä on hassua miten tulee mielitekoja ja jotain ei voi kuvitellakaan syövänsä.. Itse kuitenkin kaikkiruokainen vihdoinkin ollut :D
 
Mulle tuli ihan hillitön pähkinähimo! Oon nyt syöny niitä vaan, jos on pitäny nopeesti saada jotain, mut nyt meni 200g varmaan vartissa. Ja joku öö, 1200 kaloria :P Kevyellä linjalla siis täällä :O
 
Mä en tajua! Äsken ei maistunu mikään, ja nyt tuntuu et on pakko saada pekonia. Kamalat tuskat kun koitan saada miestä lähteen kauppaan. Vois pyöräyttää kasvissosekeittoa pekonin kaveriks...
 
Mä sain ruisleipää alas, jos sillä pärjäis ja pääsis ihmisten ilmoille. Rupes kans tekemään mieli grillimakkaraa (ööö...) ja sipsejä. Eli mielenkiintoinen ruokavalio varmaan tänään tulossa! Harmi kun ei koskaan tee mieli salaattia, se olis paljon terveellisempi vaihtoehto.
 
Joo salaattia oon kans yrittäny saada itseni haluamaan mutta ei niin ei. Hedelmiä joo vähän joskus. Ihan alusss söin terveellisesti, nyt alkaa lipsua
 
Mun teke mieli salaattia leivälle. Ainoa ongelma, ettei leipä tahdo mennä alas. Vaihtelevalla menestyksellä menee rieska alas ja siinä päällä salaattia. Mutta tyhmää kun tekee mieli yhdistelmää, jonka toinen osa ei sitten kuitenkaan uppoa o_O
 
Sinällään maistuu ruoka ku ruoka. Mut se mitä tekee mieli o ihan eri asia :D Mikä tahansa roskamättö tulee useinkin mieleen mut ei se näköjää viel oo ollut et pakko saada. Onneksi! LÄhinnä ku vaan aina ois jotain valmista jota helposti vois napata. Ruuanlaitto o sellanen välttämätön paha, niinku aina...
 
Mulla on pyöriny mielessä jo pari viikkoa Riitan Herkun pannacotta.. pakko saada.. en oo koskaan maistsnu sellasta et en nyt tiedä mikä idea toi on olevinaan. Aamulla pystyy syömään kuivaa (paahdettua) paahtoleipää (mitä en normisti syö ikinä) ja juomaan puristettua (ei tiivisteestä tehtyä) appelsiinituoremehua minkä pitää olla hapanta, muu ei mene alas. Mut muuten pystyy syömään normaalisti ja mieliteot onneks pääasiassa terveellisellä ja suuntaa-antavalla linjalla, vaikka "jotain tuoretta missä pakasteherukoita tai puolukoita tms".
 
Mulla aina aamulla hirmu terveellinen linja, kaurapuuro mustikoilla jne, mut sit lounasnälän koittaessa alkaa lipsua! Kävin kaverin kans GRILLILLÄ äsken o_O Eipä oo tullukaan vuosikausiin käytyä :p
Nyt on uus hiuskuontalo, kohta saa finnit kyytiä kosmetologin toimesta :)
 
Mulle ei maistu enää oikeen mikään vaikka syödä ois pakko ihan koko ajan. Vaalee leipä on ihan myrkkyä, tulee paha olo ja vatsa kipeeksi. Eilen teki mieli kasvissosekeittoa, mies semmosen mulle pyöräytti, mutta tänään pelkkä sen hajukin etoo. Nuudelit lävikön kautta on menny ihan kivasti alas, yleensä syön sen liemineen ja hemapan ja soijarouheen kera, mutta nyt tosiaan pelkiltään ilman lientä. Harmi että sen ravintoarvo on melko lähellä nollaa.

En tiiä mitä tässä pitäs nyt oikeesti syödä. Pari tuntia sitten söin väkisin vaaleeta leipää (kaappi aika lohduttoman tyhjä ja mies pentele oli syöny vikat tummat leivät) ja vatsa on vieläkin kipee sen jäljiltä.

Voihan ällötys tätä oloa! Vois oikeesti loppua pian, mä lamaannun tän takia ihan täysin eikä nukkuminenkaan ota oikeen onnistuakseen. Miksi jonkun niin ihanan kuin oma lapsi pitää tulla näin vaikeen kautta? :/
 
Jossain luki et rakkainta meille on se, mikä on tullut meille kalleimmaksi :D Ehkä se johtuu siitä sitte :P
 
Ootte aika hassuja noiden mielihalujenne kanssa :D

Mahtaakohan raskaana ollessa vähän käydä niinkin, että kuulostelee omia halujaan tarkemmin kuin yleensä ja antaa niille helpommin periksi? :)

Mulle ei oo ainakaan vielä tullu mitään sellasia pakkomielteenomaisia mielihaluja, että tekis kauheasti mieli jotain tiettyä. Mut edelleen aina, kun on perunoita, syön niitä ihan onnesta soikeana. Se tuntuu niin oudolta! Perunoita! Tavallisia, tylsiä, keitettyjä perunoita!
 
Perunat on kyllä jotenkin hassu olo! Miten voi tulla onnelliseksi perunoista o_O minäkin taas meinaan illalla vedellä perunamuusia varmaan, kun muuta ei tee mieli.

Ostin mäkkäristä omenapiirakan kun mies haki itselleen ruokaa. Pahaahan sekin oli!
 
Minäkin äsken perunamuusia syödessä koin sen jotenki tosi hyväksi ja ois tehny sitä yksistään mieli vähän lisää. :D
 
Mul on ollu niin karsee olo tänään et oli ihanaa kun teki mieli jotain! Ja onneks se jotain oli kanakeittoa eli ei ainakaan roskaruokaa. Nyt tosin vetäny lakritsia varmaan yli sallitun määrä... Mut verenpaine oli aamulla hyvä et sillä mennään! :) muutenkin paljon parempi olo ja Muumi-dvd boksi tuli hommattua joten mun lauantai-ilta menee niiden parissa :Heartred
 
Takaisin
Top