Mulla tullu ny kiloja jotain 4kg :arghh: Viikoja 19+3, saas nähdä kuinka paljo tulee kaikkiaan
Mut mun mielestä kyl tullu raskaudesta, en mielestäni syö herkkuja tai ruokaa niin paljon, et siitä lihoisin ylimäärästä... voin toki olla sokeakin omalle syömiselleni
Aiempien kohdalla tullut 7-12kg ja äkkiä saanut karistettua, mut sillon ollut myös huomattavasti nuorempi ja alkujaan jo hoikempi, et nähtäväksi jää... yritän olla liikaa stressaamatta asiaa ja pitää syömisissä jonkinlaista selkärankaa 

Mut mun mielestä kyl tullu raskaudesta, en mielestäni syö herkkuja tai ruokaa niin paljon, et siitä lihoisin ylimäärästä... voin toki olla sokeakin omalle syömiselleni
Aiempien kohdalla tullut 7-12kg ja äkkiä saanut karistettua, mut sillon ollut myös huomattavasti nuorempi ja alkujaan jo hoikempi, et nähtäväksi jää... yritän olla liikaa stressaamatta asiaa ja pitää syömisissä jonkinlaista selkärankaa
näin väsyneenä mulla ei ole mitään itsehillintää ja töissä on herkkuja joka päivä tarjolla (hoitoala.. ja joskus jos yrittää viedä jotain hedelmää niin katsotaan pahasti, suklaata tai pullaa sen olla pitää..
nyt kun paha olo on helpottanut niin en enää napostele mutta tauoilla menee sitä suklaata ja keksiä ja mitä siellä milloinkin on. Kotona en edes herkuttele ja ateriakootkin on ok, ja oon alkanut pyöräillä sen 5+5km per päivä. Vähän hirvittää. Muuta liikuntaa en saa nyt just mahtumaan päiviini kuin tuon työmatkapyöräilyn.. ja oon ihan kuollut joka päivä näiden helteiden takia.