Mulle on kanssa töihin paluun jälkeen ilmennyt enemmän oireita kuin lomalla oli. En tiedä ehtiikö tässä koneen ääressä istuskellessa kuulostella oloaan enemmän kuin kotona touhutessa, vai liittyykö lyhyemmät yöunet tähän jotenkin. Mulla on kanssa alavatsan kipuilua, joidenka toivon olevan kasvukipuja. Kyllähän tuo kohtu kaiken järjen mukaan joutuu koko ajan kasvamaan, joten ei kai ihmekään, että välillä kouristelee. Eilen olin hyppelyjumpassa, eikä raskaus haitannut menoa ollenkaan (paitsi että tuli pissahätä heti ekan 5 min jälkeen, kiva siinä hyppiä). :)
On kyllä viimeisen viikon aikana ollut niin hiton turvonnut olo, sellainen läskipöhö! Ei ihme, että saan täällä töissäkin sellaisia "onkohan tuo paksuna vai vaan lihonut" -katseita... Oletteko muut huomanneet kuukautiskierron mukaan tulevia oireita muutaman viikon välein? Musta tuntuu, että mulla tuo kierto toimii tavallaan taustalla, että aina 4 vko välein tulee kunnon pms-oireet. Nytkin ihan sama olo kuin ennen menkkoja, turvottaa, itkettää ja vituttaa, ja sama toistui viimeksi viikoilla 12 ja 8. Noissa väleissä on sitten sellainen sutjakampi ja ei niin raskaana oleva olo.