Raskausajan liikunta

Keskustelun 'Maaliskuiset 2019' aloitti Eloinen., 19 heinä 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mammuska17 Tuttu foorumilla

Ei kyllä liikuttua tule paljo enää..kävely on kankeeta ja hidasta..
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. @Laura@ Aloittelija

Vesijuoksemassa ja uimassa oon käyny.
  3. helyli_ Peruskäyttäjä Maaliskuun äidit 2019

Onko tietoa kuinka kauan tuota uimista uskaltaa harrastaa näin loppuraskaudessa? Itse oon myös tykännyt käydä, aloin vain miettimään että kuinka kauan pystyy vielä jatkamaan?
  4. @Laura@ Aloittelija

En osaa sanoa. Pitää kysyä lääkäriltä ku seuraavan kerran käyn.
  5. äippä-14 Rakastunut foorumiin Maaliskuun äidit 2019 Jouluäidit 2020 Heinämammat 2014

^ nii kauan ku limatulppa on paikoillaan ja paikat kiinni.
  6. Mammuska17 Tuttu foorumilla

Ihan kun olisin jostain kuullut että niin kauan ku limatulppa on paikallaan ja kohdunsuu kiinni..
  7. helyli_ Peruskäyttäjä Maaliskuun äidit 2019

Joo, niin sanoi muutkin äidit kun vähän lähipiiristä kyselin. Eli niin pitkään kun paikat on kiinni ja lapsivesiä ei ole lorahdellut niin uskaltaa vielä uida. :)
  8. Varpu3 Tuttu foorumilla

Mä olen kanssa miettinyt tuota uintiasiaa ku oon tykännyt käydä nyt loppuraskaudesta. Oon myös ymmärtänyt ettei mitään ongelmaa ole jos paikat kiinni mutta mistä sen voi tietää onko vai ei? :wideyed: Ei meillä ainakaan neuvolassa tehdä mitään sisätutkimusta... Nyt on rv37+1 ja ajattelin vielä tällä viikolla käydä mutta en tiedä viitsinkö sen jälkeen enää:rolleyes:
  9. äippä-14 Rakastunut foorumiin Maaliskuun äidit 2019 Jouluäidit 2020 Heinämammat 2014

Tänää gyne sano miulle et niinkauan on ok uida ku lapsivedet on tallella.
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. helyli_ Peruskäyttäjä Maaliskuun äidit 2019

Joo, tuo kävely alkaa olla jo aika tuskallista ja tuskallisen näköistä niin vois käydä vielä pulahtamassa. :) mieskin nauroi vieressä kun kauppaan käveltiin että vaapun kuulemma kuin ankka... :D
  11. nasku Peruskäyttäjä

Aika vähissä ollut liikunta jo jonkin aikaa.. toinen jalka on suonikohjuista niin turpea ja arka että kyykyt ja polvillaan olo on tuskaa. Kävellessä on vatsassa puristava kestosupistus ja jälkikäteen mojovat lantiosäryt.. lähimpään uimahalliin on 50km enkä kyl näiden kohjujen kanssa kehtaisi enää uikkareissa kekkuloidakkaan. Ah, miten ihanaa tämä loppuraskaus!:grin
  12. kotikissa Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Neuvolalääkäri ainakin näillä viimesillä viikoilla tekee sisätutkimuksen. Mulla on ens viikon ke ja rv 37 niin sitten saan tietää että voiko vesijuoksua jatkaa. Sitten kun ei voi, niin liikunnat on tämän raskauden osalta liikuttu kun mihinkään muuhun en enää pysty.

Jaa tämä sivu