Raskausajan liikunta

Onko tietoa kuinka kauan tuota uimista uskaltaa harrastaa näin loppuraskaudessa? Itse oon myös tykännyt käydä, aloin vain miettimään että kuinka kauan pystyy vielä jatkamaan?
 
^ nii kauan ku limatulppa on paikoillaan ja paikat kiinni.
 
Joo, niin sanoi muutkin äidit kun vähän lähipiiristä kyselin. Eli niin pitkään kun paikat on kiinni ja lapsivesiä ei ole lorahdellut niin uskaltaa vielä uida. :)
 
Mä olen kanssa miettinyt tuota uintiasiaa ku oon tykännyt käydä nyt loppuraskaudesta. Oon myös ymmärtänyt ettei mitään ongelmaa ole jos paikat kiinni mutta mistä sen voi tietää onko vai ei? :wideyed: Ei meillä ainakaan neuvolassa tehdä mitään sisätutkimusta... Nyt on rv37+1 ja ajattelin vielä tällä viikolla käydä mutta en tiedä viitsinkö sen jälkeen enää:rolleyes:
 
Joo, tuo kävely alkaa olla jo aika tuskallista ja tuskallisen näköistä niin vois käydä vielä pulahtamassa. :) mieskin nauroi vieressä kun kauppaan käveltiin että vaapun kuulemma kuin ankka... :D
 
Aika vähissä ollut liikunta jo jonkin aikaa.. toinen jalka on suonikohjuista niin turpea ja arka että kyykyt ja polvillaan olo on tuskaa. Kävellessä on vatsassa puristava kestosupistus ja jälkikäteen mojovat lantiosäryt.. lähimpään uimahalliin on 50km enkä kyl näiden kohjujen kanssa kehtaisi enää uikkareissa kekkuloidakkaan. Ah, miten ihanaa tämä loppuraskaus!:grin
 
Neuvolalääkäri ainakin näillä viimesillä viikoilla tekee sisätutkimuksen. Mulla on ens viikon ke ja rv 37 niin sitten saan tietää että voiko vesijuoksua jatkaa. Sitten kun ei voi, niin liikunnat on tämän raskauden osalta liikuttu kun mihinkään muuhun en enää pysty.
 
Jälkiviisaana voi sanoa että olishan sitä voinut jonkinlaista terveysliikuntaa harrastaa, mutta tuli lähinnä pötköteltyä ja sitten loppuraskaudesta kun aktivoiduin niin raskausmyrkytys vei sairaalaan:confused005nyt kun on uusi raskaus niin yritän taas pysyä harrastuksissa kiinni voinnin mukaan
 
Nykyään olen hiit-liikunnan ystävä, sitä tuskin saa ihan täysillä tehdä vaikka mieli tekisi!
 
Jälkiviisaana voi sanoa että olishan sitä voinut jonkinlaista terveysliikuntaa harrastaa, mutta tuli lähinnä pötköteltyä ja sitten loppuraskaudesta kun aktivoiduin niin raskausmyrkytys vei sairaalaan:confused005nyt kun on uusi raskaus niin yritän taas pysyä harrastuksissa kiinni voinnin mukaan


Onneksi olkoon Sorbetti! Milloin on laskettu aika?
 
Takaisin
Top