Raskausajan liikunta

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti Elya, 18 kesä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mirkusta tulee äiti! Ihastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Ristiriitaista. Kävely tuolla ulkona sohjossa sattuu oikeaan nivuseen mutta samalla auttaa siihen. Ja stepperillä painelin 45min eli yhden Suits-jakson verran eikä sattunut lainkaan!
    • Tykkää Tykkää x 4
  2. Mitimasa Tuttu foorumilla

Liikkumisrajoitusten ollessa nyt äärimmillään on painokin loppua kohden noussut melkoista vauhtia ja turvotuskin huomattava lääkärin mukaan vaikka ns.roskaruokaa en syökään. Pienikin liikkuminen on kivuliasta ja supistukset palaavat herkästi. Käytän nyt apuvälineenä kävelykeppiä välttämättömien wc:n ja sängyn välisissä liikkumisissa
    • Sympatiaa Sympatiaa x 7
  3. Saimai Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015 Tammimammat 2017

Meilläkin tuli vielä eilen lisää lunta noin 10 cm ja tällä kertaa tosi painavaa, kun lämpötila plussalla. Tein ensin vaan välttämättömät lumityöt eli kulkutiet ovelle ja autotalliin. Illalla koirien iltalenkin jälkeen tein loputkin, kun mies ei ole kotona. Kävely koirien kanssa oli niin ihanan kevyttä, että ois tehny mieli vaan jatkaa. Kelikin oli mitä parhain. Tosin alkoi takas tullessa olla tiet aikamoista luistinrataa.. Tänään kokeilen saanko juoksunastalenkkarit jalkaan. Jos en saa, tulee lyhkäsemmät lenkit :sad001

Tosi ikävä tilanne sinulla, kyfi! Itse olin viikon ihan täysin liikekiellossa (vain vessassa sai käydä) ja sen jälkeen pari viikkoa tosi rauhallista menoa kotona. Nyt oon päässy taas liikkumaan enemmän ja oon ihan eri ihminen. Niin onnellinen ihan perusasioista, kun voin touhuta kotona, käydä kaupassa ja koirien kanssa ulkona. Tsemppiä kovasti loppurutistukseen!
    • Tykkää Tykkää x 2
    Last edited: 17 tammi 2015
  4. Eriika Rakastunut foorumiin

Pakko kyl pistää nyt omat bileet pystyyn! Katoin just sen maman twerkkausvideon, alkoi ihan tanssijalka vipattaa :wink katotaan onko lopputulos sama... .. .
    • Tykkää Tykkää x 3
  5. Eriika Rakastunut foorumiin

NYT MENI VEDET!!!!!

Haha, läppä... :laughing021
    • Tykkää Tykkää x 7
    • Hauska Hauska x 4
  6. Mippu Peruskäyttäjä Helmikuunmammat 2015

EI SAA TEHÄ NOIN!! :D :D
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 2
  7. Happy79 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Eriika jäähylle! :oops:
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  8. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Ladies: Ei toimi twerkkaus, ei. Sori.

Olin viime lauantaina kaverin polttareissa ja osallstuin antaumuksella twerkkausjonoon, mut ei menny vedet, vaikka kuinka ravistin. Ois ollu hyvä paikka, kun paikalla ois ollu kolme melkein kätilöäkin, mut ei. :meh:

Ja hei... Kuuleehan sen jo nimestä, ettei toi voi toimia. Eihän se ees ala S:llä. :grin
    • Tykkää Tykkää x 14
  9. Mju82 Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Noniin viikko 37 myötä on 2 tunnin kaupunkikävelystä tullut möhiksen urheilulaji. Lisä treeniä toi kiilakorot ja uusien farkkujen sovittaminen näin etukäteen post porsiminen. Kyllä siinä lämmin tuli ja pulssi nousi..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
    • Tykkää Tykkää x 7
  10. Lottie Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015 Huhtimammat 2017

ERIIKAAAA:excited001
    • Hauska Hauska x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Te ette nyt tytöt tajua: toi Eriikan postaus oli meille liikuntaa:
    mä ainakin jouduin jännittään kaikki lantionpohjan ja mahan lihakset ettei lirahda housuun, tasapainoillen yhdellä kädellä ja näillä raskauskihtisillä sormillani läppärin sylistä pöydälle samalla, kun toisella kädellä tuuppasin itteeni asap ylös divaanista venyttäen niskaa nähdäkseni, törmääkö huutonaurusta paskahalvauksen saanut kissa seinään ja koitin loikkia keilapallo kyljistä roikkuen lattialla olevien ompelutarvikkeiden ja kaukosäätimien yli pahaa etukenoista pingviinivaapuntaa vessaan Usain Boltin haastaen, ennen kuin surkastuneet lihakset pettää ennen vessan ovea.

Kyllä jäi kauppkassien kanto kakkoseksi tän päiväisissä urheilusuorituksissa !
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Hauska Hauska x 4
  12. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Voi ei.... räkätin tolle nii että ukkoki heräs :laughing021:laughing025:laughing021
    • Tykkää Tykkää x 3
  13. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Ukolle terkkuja. Eriikan vika!
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 2
  14. Eriika Rakastunut foorumiin

Aamukävely takana! Piti ihan mielenkiinnosta mitata nettikartasta mikä on mamman kunto 38+3 ja 1,9 km meni puoleen tuntiin eli nopeus hurja 3,8 km/h! Pois tieltä risut ja männynkävyt :laughing001 No siis ihan mukava yllätys, että jaksoin oikein mukavasti, vähän tuli paineen tunnetta parissa kohtaa, mut ei kipua eikä tarvinnu pysähtyä.
    • Tykkää Tykkää x 9
    • Hauska Hauska x 2
    • Voittaja Voittaja x 1
  15. Pikku_Myy85 Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Sulle pitää laittaa kohta nopeusrajoitus :laughing021
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Hauska Hauska x 1
  16. Eriika Rakastunut foorumiin

Joo, oli kyllä hurjaa menoa! Kukaan ei ees ohittanu mua - okei, ei tuolla pakkasessa ollu ketään muita hulluja kävelijöitä ku minä...
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Lottie Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015 Huhtimammat 2017

Takapuoleen sellanen varotuskolmio.... vai onko se kolmio sittenkin jos on hidas ajoneuvo:laughing021
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  18. Mju82 Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Vai erikoisleveä kuljetus tuli tänään sovituskopissa mieleen kun persaukseni näin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 2
  19. Miihkali Tuttu foorumilla

20. Eriika Rakastunut foorumiin

Kaikki mahdolliset varoitukset: Hidas ajoneuvo, leveä kuljetus ja räjähdysvaara... :D
    • Hauska Hauska x 5
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1

Jaa tämä sivu