Raskausajan liikunta

Liikkumisrajoitusten ollessa nyt äärimmillään on painokin loppua kohden noussut melkoista vauhtia ja turvotuskin huomattava lääkärin mukaan vaikka ns.roskaruokaa en syökään. Pienikin liikkuminen on kivuliasta ja supistukset palaavat herkästi. Käytän nyt apuvälineenä kävelykeppiä välttämättömien wc:n ja sängyn välisissä liikkumisissa
 
Meilläkin tuli vielä eilen lisää lunta noin 10 cm ja tällä kertaa tosi painavaa, kun lämpötila plussalla. Tein ensin vaan välttämättömät lumityöt eli kulkutiet ovelle ja autotalliin. Illalla koirien iltalenkin jälkeen tein loputkin, kun mies ei ole kotona. Kävely koirien kanssa oli niin ihanan kevyttä, että ois tehny mieli vaan jatkaa. Kelikin oli mitä parhain. Tosin alkoi takas tullessa olla tiet aikamoista luistinrataa.. Tänään kokeilen saanko juoksunastalenkkarit jalkaan. Jos en saa, tulee lyhkäsemmät lenkit :sad001

Tosi ikävä tilanne sinulla, kyfi! Itse olin viikon ihan täysin liikekiellossa (vain vessassa sai käydä) ja sen jälkeen pari viikkoa tosi rauhallista menoa kotona. Nyt oon päässy taas liikkumaan enemmän ja oon ihan eri ihminen. Niin onnellinen ihan perusasioista, kun voin touhuta kotona, käydä kaupassa ja koirien kanssa ulkona. Tsemppiä kovasti loppurutistukseen!
 
Muokattu viimeksi:
Ladies: Ei toimi twerkkaus, ei. Sori.

Olin viime lauantaina kaverin polttareissa ja osallstuin antaumuksella twerkkausjonoon, mut ei menny vedet, vaikka kuinka ravistin. Ois ollu hyvä paikka, kun paikalla ois ollu kolme melkein kätilöäkin, mut ei. :meh:

Ja hei... Kuuleehan sen jo nimestä, ettei toi voi toimia. Eihän se ees ala S:llä. :grin
 
Noniin viikko 37 myötä on 2 tunnin kaupunkikävelystä tullut möhiksen urheilulaji. Lisä treeniä toi kiilakorot ja uusien farkkujen sovittaminen näin etukäteen post porsiminen. Kyllä siinä lämmin tuli ja pulssi nousi..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Te ette nyt tytöt tajua: toi Eriikan postaus oli meille liikuntaa:
mä ainakin jouduin jännittään kaikki lantionpohjan ja mahan lihakset ettei lirahda housuun, tasapainoillen yhdellä kädellä ja näillä raskauskihtisillä sormillani läppärin sylistä pöydälle samalla, kun toisella kädellä tuuppasin itteeni asap ylös divaanista venyttäen niskaa nähdäkseni, törmääkö huutonaurusta paskahalvauksen saanut kissa seinään ja koitin loikkia keilapallo kyljistä roikkuen lattialla olevien ompelutarvikkeiden ja kaukosäätimien yli pahaa etukenoista pingviinivaapuntaa vessaan Usain Boltin haastaen, ennen kuin surkastuneet lihakset pettää ennen vessan ovea.

Kyllä jäi kauppkassien kanto kakkoseksi tän päiväisissä urheilusuorituksissa !
 
Aamukävely takana! Piti ihan mielenkiinnosta mitata nettikartasta mikä on mamman kunto 38+3 ja 1,9 km meni puoleen tuntiin eli nopeus hurja 3,8 km/h! Pois tieltä risut ja männynkävyt :laughing001 No siis ihan mukava yllätys, että jaksoin oikein mukavasti, vähän tuli paineen tunnetta parissa kohtaa, mut ei kipua eikä tarvinnu pysähtyä.
 
Takaisin
Top