Hiihtokausi avattu!!! Kyllä oli mukavaa :-) pojan kanssa hiihdeltiin jotain 1,5-2 km pellolla hitaasti edeten. Mies seiso pellon laidassa varulta kun ei ois mua mielellään ladulle päästänyt. Oli niin mukavaa puuhaa eikä juurikaan tullut supistuksiakaan. Enemmän kävelystå tulee ikäviä tuntemuksia. Toivottavasti pääsis vielä toisenkin kerran :-)
Alkaa olla jo ihan rutiinia nämä perjantai-illan kreisibailut. Tänään soi ysärijyystöä, tuskin kukaan arvosti - ainakaan naapurit kun basso jytää ja mammutti hyppii yläkerrassa, hehe...
Mä kävin taas uimassa tänään! Se on kyllä niin kivaa vaikka nyt alkaa papparaiset mennä ohi. Ja mummot tuijottaa pukuhuoneessa mahaa, mutta ei se mitään :)
Haha. Se tuijotus naurattaa mua. Tänään salilla sellanen jäätävä bodarimies tuijotti mun mahaa ihan kauhuissaan. Sen timmi fitnesstyttis joutu vähän tökkään sitä. Mä taisin revetä hieman ääneen :D
Hyötyliikuntaa pihalla eilen ja tänään kera lumikolan ja lapion. Voipi olla että tänään vielä toisenkin kerran...siihen malliin putoilee taivaalta uutta matskua.
Mä en käsitä miten te ootte selvinny näiden juttujen lukemisesta, kun mulla meinas niin monen viestin kohdalla tulla pissat housuun vaikka just kävin vessassa, enkä oo enää ees raskaana...!