Raskausajan liikunnat ja touhut

Mulla onnistui ihan kätevästi salikortin jäähylle laitto sähköpostilla. Ilmoitin, että en terveydellisistä syistä pysty käymään. Ja näin saan sitten kortin takas käyttöön kun vain ilmoitan ja ilman uusia määräaikaisuuksia.

Riippuu ihan salista, mikä on käytäntö. Elixialla jäädyttäminen maksaa 10e/kk (mutta max 50e) juuri sairaudesta tms. johtuen. Siirto toiselle siksi aikaa toki itselle maksuton. En vain itse halunnut sitäkään maksaa + itse taas en tiedä milloin olisi oikeasti mahdollisuus siellä taas aktiivisesti käydä, niin pistin vain jäsenyyden raakasti poikki. Uusin sitten joskus, jos siihen mahdollisuus :)
 
Mun salilla pitää olla lääkärintodistus, että saa vapautusta maksuista. Saan kyllä laittaa jäsenyyden poikki millon haluan, mutta en tiiä haluanko...

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun salilla pitää olla lääkärintodistus, että saa vapautusta maksuista. Saan kyllä laittaa jäsenyyden poikki millon haluan, mutta en tiiä haluanko...

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Laita poikki vasta sitten, jos alkaa käydä liian vaikeaksi/haastavaksi salilla käynti ja käyt sen aikaa hyvällä omallatunnolla, mitä pystyt? Itseäni harmitti, kun poikkasin Elixian jäsenyyden liian aikaisin - ei ole ollut ongelmia reenaamisessa, niin on ollut vähän haastetta treenipaikan löydössä. Onneksi Jyväskylän Kuntoportille tuli just tutustumistarjous: treenaa 1kk 10e, ei sido jäsenyyteen, niin pääsi sen hyödyntämään :) Itsellä kun jäänyt nuo ryhmäliikunnat välistä jo jonkin aikaa, niin se salin käyttömahdollisuus on tärkein :) Ja siis tuolla tarjouksella kyllä ryhmäliikunnatkin oli käytössä, mutten ole ehtinyt mitään testata.
 
lunastar GoGo on edullinen ja hyvä sali, jos et tarvitse ryhmäliikunta tarjontaa. Ja näin olen käsittänyt, että ei tarvitse sitoutua mihinkään määräaikaisuuteen.

Joo sitä harkitsin ja Jyväskylästä löytyy GoGo Express, mutta sielläkin on se vähintään 12kk jäsenyys, jotta saisi kk-kortin hintaan 18e (GoGon sivuilta ei löytynyt tietoa, että paljon ilman määräaikaisuutta kk-maksu olisi). Ja tässä vaiheessa olisin tarvinnut max 1kk korttia, kun sitten äitiyslomalle kun jään niin seuraavan kerran aktiivisesti työn tiimoilta käyn Jyväskylässä 2,5 vuoden kuluttua. Ja kyllä mä ennen raskautta siis tykkäsin ryhmäliikuntatunneilla käydä, et sen puolesta ihan ok. Nyt just tällä hetkellä tosin käyn ihan vain salilla :) Mutta saan kaverilta 1vkon tutustumiskortin Elixialle, niin ehtii siellä käydä kolme kertaa tekemässä salitreenin (ensi viikolla 2 ja sitten sitä seuraavalla 1:n) :p Tuo Kuntoportin 1kk testaus kun päättyy tähän viikkoon.
 
Ai sielläkin on määräaikaisuus, hö! :confused: No eihän se sitten ole sopiva ratkaisu vaan se Kuntoportti on sitten oikein hyvä vaihtoehto sulle tälle viimeiselle kuukaudelle mille olisi tarvetta. :)

Joo se oli ihan loistava, että niille tuli se tarjous :) Sai sit halvalla otettua salikortin itselle kuukaudeksi mikä "uupui". Meinasin Vaajakosken puolelta ottaa Super Fitiin aamusalikortin, joka olis ollu jotain n. 40e, mutta tuo tuli edullisemmaksi. Ja nyt saa kaverilta tuon viikkokortin Elixialle, mitä vielä töitä jäljellä, niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Sitten jääkin kotipaikkakunnalle pyörimään, niin teen sitten oma-alotteista lihaskuntotreeniä kahvakuulalla ja käsipainoilla. Ja sen Sport-Mama -dvd:n johdolla :grin

Ja jos joku sattuu kiinnostuun, et mikä Sport-Mama niin tästä kyse http://www.sportmama.fi/ En tosin oo vielä kertaakaan tehnyt tuota jumppaa et siihen mimmoinen sit oikeasti on, niin en vielä osaa vastata :)
 
Takaisin
Top