Kohta menee kyl hermo tähän työterveydessä ramppaamiseen... Edestakainen yli 120 kilsan matka kipeellä selällä on yhtä helv***ä ja sit käyn taas hakee sieltä sen 6 pvän saikkulapun. Näin olen siis tehnyt jo kolme kertaa, aina kerran viikossa. Mitään ne ei pysty tekemään tälle eli ajan sinne sen hiton saikkulapun takia. Tänään soitin jo neuvolaankin ja kerroin tästä tilanteesta niin hän vain sanoi että kyllä se pitää vaan siellä käydä, että näissä pitkittyneissä jutuissa jossain vaiheessa kuitenkin siirretään työterveyshuoltoon! Jaaha.. Kai mä sitte alan kohta valehtelemaan että supistelee jos vaikka pääsis oman kylän lääkäriin. Ihan naurettavaa touhua. Ja pomo huokailee joka viikko kun sille soittelen että laittais nyt pitkän sairasloman kun ei sijaista saada edes palkattua. Mä en nyt jaksais tätäkin stressiä tähän päälle vielä muiden asioiden lisäks. Elän toivossa että huominen lääkäri olisi vähän fiksumpi. Ugh, olen avautunut ja kyllä helpotti.
noh, nyt on menty viikkoja tälleen, huomenna pitää taas käyä uus viikko hakemassa ja nyt kyllä ärähän että ois tällä hetkellä parempaa rahankäyttöäki ku ravata siellä joka viikko, kun kuukausittain menee yli 70 e pelkkiin lääkärimaksuihin.. aattelin kans että pitääkö liiotella vähäsiä supisteluita että saa pitemmän saikun?! Pomokin jo tänään huokaili että käske soittaa hänelle, kun eivät vissiin ymmärrä yhtään minkälainen työnkuva mulla olisi...
ei nyt ihan päivittäin vaivaa,mut heti kyllä huomaa jos on töissä ollut vähän vauhdikkaampi päivä.kait siitä vois mainita ke neuvolassa..