voi että Henuu...Nyt sinä kyllä tarvitset ja olet ansainnut lujasti kannustuksen sanoja... Raskaus muuttaa naista niin hirveästi, että sen aikana ei kannata edes harkita tosissaan eroa, vaikka se olisi koko ajan mielessä. Ei näiden hormonien kanssa pysty tekemään päätöksiä.Meillä on kyllä muuttanut parisuhdetta ihan liikaakin..tai siis itteehän siitä vaan voi syyttää. Meillä ei oo nykysin petihommia nimeksikään, ei halailla, ei pussailla, ei puhuta. Ollaan vaan. Mua ei kiinnosta harjoittaa mitään yllämainittuja asioita. Olen koko ajan vaan tosi pahalla päällä ja mikään ei huvita. Saa nähä miten kauan mies kestää tämmöstä hirviöö.
Mulla oli ekan lapsen kohdalla ihan hirveä olo koko ajan. Olin aivan kauhuissani, kun inhosin mun miestä. En halunnut edes katsoa siihen päin...
No niin ne omat ajatukset ja arki palasi synnytyksen jälkeen. Täällä sitä silti edelleen onnellisina yhdessä odotellaan neljättä. :)
Ehkä varsinkin ekassa raskaudessa (mikä sinullakin on) on niin yliherkillä ja kaipaisi ymmärrystä ja tukea, ettei mikään enää riitä. Varsinkaan, jos muutenkin tökkii hommat. Joku leijonaemo "minusta on tulossa äiti" -vaihe sekin kait sit on...
Hyvillä mielin minusta voit nyt vaan keskittyä omasi ja vauvan hyvinvointiin. Hyvä mies kyllä ymmärtää sen! :)