Mua nyt jotenkin stressaa (yllättyyyys) tämä, että tuntuu, että viikko sitten oli paljon huonompi vointi kuin vaikka nämä viimeiset pari päivää.
Nyt siis toki vasta 5+5 menossa omien laskujen mukaan, mutta hankalin oire on toistaiseksi ollut tämä jäätävä väsymys, kun nukun parhaimmillaan paritkin päikkärit. Joo, on ummetusta, vatsan lievää kramppailua/nippailua, ruokahaluttomuutta, ajoittaista turvotusta - mutta sitten taas esimerkiksi rinnat on mulla arat ainoastaan jos niitä vähän kovemmin painaa, muuten en huomaa mitään, ja tänään tuntuu ettei niitä edes turvota sitäkään vähää mitä aiemmin. Etova olokin on ollut korkeintaan lievää eikä edes päivittäistä.
Mulla on ollut vaihtelua näissä päivissä muutenkin ja koitan suhtautua rennosti, mutta ei ole yhtään rento olo, vaikka testit on kuitenkin vahvistunut leffaviivoihin asti.
Mietin sitäkin, että voiko tähän omaan oloon vaan jotenkin tottua, että jos siksi vaikka ne ensioireet tuntui jotenkin enemmän silmiinpistäviltä. 
Mulla on ollut vaihtelua näissä päivissä muutenkin ja koitan suhtautua rennosti, mutta ei ole yhtään rento olo, vaikka testit on kuitenkin vahvistunut leffaviivoihin asti.