Caddy_92, mulla on nyt pari viikkoa mennyt myös aivan harakoille väsymyksen vuoksi... En ole vaan saanut itseäni raahattua salille tai jumppiin. Itse olen pyrkinyt käymään aikaisemmin pari-kolme kertaa viikossa salilla ja pari kertaa jumpissa, lähinnä nuo erilaiset stepit on olleet mun lemppareita. Itsekin mietin niiden turvallisuutta, kun joissain koreografisemmissa stepeissä hyöritään ja pyöritään siinä laudalla ja sen ympärillä, että kaatumisriski on kyllä olemassa. Lisäksihän siinä on erilaisia hyppyjä laudalle, jotka ei ehkä myös ole niin suositeltuja. Syke mulla nousee myös todella korkeaksi tuntien aikana.
Ajattelin itse kuitenkin vielä jatkaa (kunhan tämä maailmanlopun väsymys vähän hellittää), omaa kehoa kuunnellen ja tarvittaessa ottamalla vähän rauhallisemmin jos tuntuu pahalle. Kannattaa sinunkin varmaan kokeilla, miltä tuo combat nyt raskaana ollessa tuntuu ja keventää tarvittaessa. Itsestä tuntuisi pahalta lopettaa täysin stepeissä käyminen, kun olen niistä niin tykännyt. Mulla myös normaalipainoon se 10kg matkaa, joten liikunnan jatkaminen olisi kyllä tosi tärkeää siltäkin kannalta...