Minä olen ymmärtänyt, ettei noilla sykerajoilla ole tässä alkuvaiheessa vielä niin suurta merkitystä. Tosin itsekin olen kyllä jättänyt kuntonyrkkeilyn jo alusta asti pois siksi, että se oli jo normaalitilassa minulle aikamoinen rääkkitreeni ja syke oli korkealla. Harmi sinällään, koska tykkäsin siitä tosi paljon. No, ehtiipä sitä takaisin sitten, kun on taas oman mielenkin kannalta turvallista. Mietin kyllä myös niitä teräviä käännöksiä ja spurttauksia, mitä meillä siellä treenissä aina oli, että niidenkään vuoksi ei tehnyt mieli mennä enää plussan jälkeen.
Itse pyrin lenkkeileen päivittäin koiran kanssa, joinakin päivinä jää väliin ja mies käyttää koiran silloin. Tarkoitus on myös käydä kuntosalilla, etenkin nyt olon muututtua paremmaksi yritän aktivoitua taas sillä saralla. Rauhallista sulkapalloa kerta viikkoon tulee pelailtua myös. Jospa näillä eväillä saisi ylläpidettyä kuntoa kuitenkin.
Oletteko muuten miettineet mammajoogaa? Minulla se kiinnostaisi kovasti, mutta vielä en ole kehdannut mukaan mennä, vaikka kaipa sinne saa mennä missä vaiheessa raskautta tahansa.